با مخاطبان
هواپیمای وزیربهداشت در گچساران نشست ولی دستاوردش برای بهبهان بود.
کد خبر: ۳۰۳۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۳ 27 September 2016
تابناک کهگیلویه وبویراحمد،آنچه در زیر آورده شده است از سری یاد داشت های مخاطبان تابناک کهگیلویه وبویراحمد است که عینا درج می شود و تابناک کهگیلویه وبویراحمد آن را تایید یا تکذیب نمی نماید شما هم می توانید نظر خود را در خصوص این مطلب بیان کنید.
 نشستن طیاره وزیر در گچساران و به کام بهبهان!
هواپیمای وزیربهداشت در گچساران نشست ولی دستاوردش برای بهبهان بود.

در روز(دوشنبه) پرحاشیه دانشگاه علوم پزشکی استان و مدیریت شبکه و مرکز بهداشت شهرستان گچساران،هواپیمای وزیر بهداشت دولت یازدهم درفرودگاه گچساران بر زمین نشست و وزیر محترم بدون کوچکترین توقفی از محل فرودگاه راهی شهرستان بهبهان شدند و سفر پر خیر برکتی را برای مردم شریف شهرستان های بهبهان و آغاجاری رقم زدند ، در این میان هم مسئولین استان،دانشگاه علوم پزشکی و مجمع نمایندگان استان بعنوان ‌نظارگران دستی برای وزیر تکان دادند که موفقیت بزرگ و دستاورد مهمی برای این عزیزان می باشد.
از آنجای که وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین وزارت خانه های کشور در خدمت رسانی به مردم هست،با تدابیر جناب آقای قاضی زاده هاشمی این مهم تاکنون در اکثریت نقاط کشور بخوبی تحقق یافته که میتوان از اجرائی طرح عظیم تحول نظام سلامت بعنوان یک خدمت عمومی به نیکی یاد کرد، ولی متأسفانه این وزارتخانه در خلال سالهای اخیر آنطور که باید و شاید نتوانسته خدمات قابلی برای مردم محروم استان بهمراه داشته باشد و آنهم یک دلیل اساسی بیشتر ندارد؛
ضعف مدیران استان، مسئولین دانشگاه علوم پزشکی و مجمع نمایندگان استان و بازیهای سیاسی این افراد و عدم توجه به نیازهای اساسی مردم منطقه.

در استانی که از شخص استاندار تا پائین ترین رده سازمانی همه و همه بطور روزانه درگیر مسائل و زدبندهای سیاسی پشت پرده هستند مردم منطقه بیشتر از این هم انتظار ندارند که طیاره مهمترین وزیر کابینه در استان فرود بیاید ولی خیری برای استان نداشته باشد و راهی شهرستان بهبهان بشود.
درست است طبق عرف برای دعوت از مقاماتی همچون وزیر نیاز به هماهنگی های قبلی می باشد و در این سفر نمی شد راه وزیر که از قبل مشخص بود را کج کرد ولی چرا رئیس دانشگاه علوم پزشکی و مجمع نمایندگان استان وقتی میدانستند پرواز وزیر در استان فرود می آید از قبل هماهنگی های لازم را بعمل نیاورده اند که جناب قاضی زاده هاشمی حداقل از مراکز درمانی منطقه بازدیدی داشته باشند.
آیا وضعیت اسفناک و بغرنج حاکم بر دانشگاه علوم پزشکی و مراکز بهداشتی درمانی استان را نباید شخص وزیر ببیند و بداند مردم استان بعلت ضعف مسئولین و مدیران و عدم نظارت و پیگیری استاندار و مجمع نمایندگان در رنج و عذاب هستند.
آیا مجمع نمایندگان استان با آوردن مدیران رده پائین وزارت خانه ها و سازمان ها راضی می باشند یا از آوردن این مدیران فقط بدنبال بازیهای سیاسی خود هستند.
چرا قبلأ از انتخابات مجلس در گچساران تراقیک حضور وزراء را میدیم ولی آلان خبری از آن وزرا دیگرنیست.
آیا نماینده جدید کهگیلویه بزرگ عدل هاشمی پور راه ومسیر غلامرضا تاج گردون را می رود و میخواهد کوپن آوردن این وزرا را برای آینده سیاسی خود نگه دارد.
مگر نماینده کهگیلویه بزرگ در اردیبهشت ماه به عملکرد دکتر چمن نمره هیجده(۱۸) نداده است پس چرا وزیر محترم را نمی آورد این عملکردها را ببیند؟
آیا غلام محمد زارع همچنان توانائی آوردن وزرای مهم و تاثیرگذار را به مرکز استان ندارد.
چطور یک نماینده به تنهایی توانایی آوردن یک وزیر را دارد ولی سه نماینده استان ما توانایی این کار را ندارند؟
بهرحال در استانی که شخص استاندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با لابی گری و زدبندهای سیاسی و بدون توجه به شاخص های شایسته سالاری انتخاب شوند باید همچنان وضعیت استان در حالت در جا زدن باشد و افق پیشرفتی را انتظار نداشته باشیم.
دانشگاهی که در روز حضور وزیر بهداشت مملکت در استان می بایست بهترین استفاده را می برد، درگیر مراسم پرحاشیه تودیع و معارفه مدیران شبکه و مرکز بهداشت گچساران بود که حواشی این مراسم خود مثنوی هفتاد من کاغذ است که این عزل و نصب از شاهکارهای جناب دکتر چمن و جناب غلامرضا تاجگردون و زدبندهای سیاسی است و استاندار استان هم همچنان فقط نظارگر این حواشی می باشند و توانی برای مقابله با این زد بندها ندارد چون خود ایشان طی زد و بند سیاسی در این پست سمت می باشند پس باید فعلا سکوت اختیار کند و نوای همه چی آرومه سر بدهد.
در پایان امیدواریم مجمع نمایندگاه و شخص دکترموسی خادمی و دکتر چمن با یک برنامه ریزی مدون و منسجم تا پایان دولت یازدهم ،تلاش مضاعفی از خود نشان داده و زمینه ی حضور ویژه و خاص وزیر بهداشت در استان را فراهم نموده تا از این حضور بدون هر گونه استفاده ابزاری و تبلیغاتی به بهترین نحوه ممکن بهره کافی و وافی برد و شاهد شکوفائی منطقه در زمینه خدمات پزشکی،بهداشتی و درمانی باشیم.
باتشکر:عمادعزیزیان

سعیم این است که در آتش اندیشه چو عود//خویشتنِ سوخته‏ام تا به جهان بو برود(سعدی)

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
از فارس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
فقط تعرفه ها را چند برابر کرد و جیب پزشکان پر میکند هر روز بیشتر از دیروز از شاهکاری وزیر محترم و اینکه حقوق پزشکان کمتر از کارگران ساختمانی
داریوش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
باسلام ، اقا اگه امروز وزیرانی جهت بازدید به بهبهان تشریف آوردن، طی پیگیری های جدی دکتر شریعتی استاندار جدید خوزستان بوده، که ایشان بهبهانی هستن. کدوم نماینده اینارو اورده؟ قدر دکتر تاجگردون را بدانید. ایشان انسانی باسواد، لایق و آچار فرانسه مجلس هستند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار