کد خبر: ۳۰۲۵۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰ 27 September 2016
مدیرکل راهداری و حمل و نقل کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک میلیون و 800 هزار تن کالا در سه سال گذشته از طریق ناوگان باری این استان جا به جا شده است.

به گزارش ایرنا علی خوان پایه روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در یاسوج اظهار داشت: چهار میلیون مسافر در سه سال گذشته از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی این استان نیز جا به جا شده است.
وی گفت: کهگیلویه و بویراحمد به عنوان یک پل ارتباطی بنادر جنوبی را به نیمه شمالی و مرکزی کشور متصل می کند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد اجرای دولت الکترونیک را از برنامه های این اداره متولی ذکر کرد و افزود: تمام فعالیت های حمل و بار و صورت وضعیت به صورت الکترونیکی انجام می شود.
خوان پایه از ایمن سازی 36 مدرسه حاشیه جاده در کهگیلویه و بویر احمد در دولت تدبیر و امید خبر داد و گفت: نصب علائم هشدار دهنده در محدوده مدارس این استان انجام گرفته است.
وی بیان کرد: سه دستگاه پل در نقاط پر مخاطره برای رفت و آمد عابران در کهگیلویه و بویر احمد نصب و 2 پل دیگر نیز تا پایان سال نصب خواهد شد
وی از واگذاری بخش راهداری به حمل و نقل جاده ای اشاره کرد و افزود: نگهداری راهها در قالب این طرح از راه و شهرسازی به حمل و نقل جاده ای واگذار شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: باهدف ترویج فرهنگ ایمنی بین موتورسواران در هفته ایمنی کلاه ایمنی هرساله توزیع می شود که سال گذشته 2 هزار کلاه ایمنی در این استان توزیع شد.
خوان پایه تصریح کرد: دوربین ثبت تخلف در چهار نقطه نصب شده که 2 مورد به تازگی انجام شده و تا پایان سالجاری در 10 نقطه دوربین ثبت تخلف در مسیر یاسوج- اصفهان به گچساران و باشت، یاسوج به بابا میدان و گچساران به لیشتر نصب می شود.
وی بدون ارائه آمار از افزایش تلفات جانی در راه های روستایی و کاهش تلفات در راه های اصلی در سالجاری خبر داد.
وی بیان کرد: در جاده هایی که حجم ترافیک روبه افزایش است ارائه خدمات نگهداری، ایمن سازی، نصب علائم نظیر جاده یاسوج به باغچه جلیل چرام افزایش خواهد یافت.
استان 700 هزارنفری کهگیلویه و بویراحمد در جنوب غربی ایران قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار