کد خبر: ۳۰۲۵۴۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰ 27 September 2016
بخشدار مرکزی چرام بر ضرورت ساماندهی جاده‌های ارتباطی بخش مرکزی این شهرستان تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، سید الیاس افسردیر امشب در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکلات بخش مرکزی اظهار کرد: با توجه به اینکه عشایر ما از مناطق سردسیر کوچ کرده و به مناطق گرمسیری وارد شدند، نیاز است کوچ زمستانی برای عشایری که در روستاها هستند مهیا شود.

وی با بیان اینکه برخی از جاده‌های روستایی مشکل داشته و نیاز به بازگشایی دارند، عنوان داشت: روستای عشایری توگبری در بحث آب آشامیدنی و روستاهای گره‌ای و آب کنارو در بحث جاده‌های ارتباطی مشکل دارند.

بخشدار مرکزی چرام افزود: بحث آب این روستاها نیز هزینه بردار است چرا که از آب و فاضلاب خریداری شده و به وسیله تانکر حمل می‌شود که مردم روستا توانایی پرداخت این هزینه را ندارند.

این مسؤول با تأکید بر اینکه در بخش آب آشامیدنی برخی دیگر از روستاهای بخش مرکزی هم مشکلاتی دارند، تبیین کرد: از جمله این روستاها، خط انتقال آب روستای شیخ‌حسین است که در فصل تابستان مشکلاتی را داشته و اکنون که رو به فصل سرما می‌رویم انتظار داریم آب و فاضلاب روستایی تا تابستان آینده برنامه‌ای جهت ساماندهی این وضعیت داشته باشند.

افسردیر به آسفالت معابر روستایی نیز اشاره و تشریح کرد: در بحث بنیاد مسکن گام‌های خوبی در روستاهای بخش مرکزی انجام گرفته، اما برخی روستاها زیرسازی شده که همچنان بحث آسفالت آن‌ها مانده است که با توجه به نگرانی و مراجعه مردم، انتظار داریم بنیاد مسکن اهتمام و جدیت در این خصوص داشته باشند.

بخشدار مرکزی چرام به راه‌های ارتباطی روستاهای بخش مرکزی نیز اشاره و تبیین کرد: جاده طسوج مشکلات زیادی سال گذشته داشته که با توجه به نزدیک بودن فصل بارندگی ضرورت دارد اداره راه و شهرسازی شهرستان در این زمینه راهکار و تلاش لازم را داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار