کد خبر: ۳۰۲۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۶ 27 September 2016
فرمانده انتظامی چرام از کاهش بیش از 30 درصد سرقت در سطح این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، محمد موسوی در جمع خبرنگاران با اشاره به هفته نیروی انتظامی و با بیان اینکه این هفته از روز جمعه 9 مهرماه آغاز خواهد شد، اظهار کرد: شعار امسال هفته ناجا « همه با هم برای امنیت و آرامش» بوده، یعنی به گونه‌ای این شعار متناسب با شعار سال طراحی شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان چرام با اشاره به اینکه در اولین روز از هفته ناجا، کارکنان نیروی انتظامی این شهرستان در نماز جمعه حضور پیدا خواهند کرد، عنوان داشت: در همین روز بخشی از اقدامات سال گذشته در نماز جمعه به اطلاع مردم عزیز خواهد رسید.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی شهرستان چرام جلسات پرسش و پاسخ خوبی در طول سال جهت رسیدگی به مشکلات مردم برگزار می‌کرد، متذکر شد: همچنین از نقطه نظرات این عزیزان در بحث امنیت شهرستان استفاده کردیم.

موسوی از برگزاری صبحگاه مشترک در روز شنبه 10 مهرماه خبر داد و خاطرنشان کرد: همایش پیاده‌روی کارکنان، قرائت پیام مهر ریاست محترم جمهور و فرمانده محترم نیروی انتظامی در مدارس و تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل و غبارروبی گلزار شهدا از جمله برنامه‌های نیروی انتظامی در شهرستان چرام است.

این فرمانده انتظامی در ادامه با بیان اینکه امنیت مقوله‌ای نیست که برای دست یافتن به آن دنبالش رفت، خاطرنشان کرد: امنیت را باید ساخت و ساختن امنیت تلاش زیادی را می‌طلبد، عده‌ای فکر می‌کنند نیروی انتظامی باید امنیت را بسازد در صورتی نیروی انتظامی باید امنیت ساخته شده را حفظ کند.

وی از کاهش بیش از 30 درصد سرقت در سطح شهرستان خبر داد و گفت: انتظار داریم مدیران چرام، هفته نیروی انتظامی را هفته اختصاصی خود بدانند چرا که هفته ناجا، هفته‌ای است که مربوط به یک واحد نیست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار