ویژه برنامه های شبکه بهداشت و درمان چرام برای تحقق یک شعار:
مدیرشبکه بهداشت درمان شهرستان چرام با اشاره به برنامه های روز جهانی بهداشت محیط ، خواستار همکاری ادارت، ارگانها، نهادها و انجمن های صنفی و غیر دولتی و برنامه های کنترل و مبارزه با دخانیات شد .
کد خبر: ۳۰۲۳۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳ 26 September 2016
مدیرشبکه بهداشت درمان شهرستان چرام ازبرگزاری اولین جلسه برنامه ریزی کنترل و مبارزه با دخانیات شهرستان با حضور فرماندار، مسئولین ادارات و ارگانها در شبکه بهداشت درمان شهرستان چرام خبر داد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد؛ مهندس مسعود احتشامی گفت : به مناسبت سالروز جهانی بهداشت محیط و در راستای اجرای برنامه های کنترل و مبارزه با دخانیات و شعار روز جهانی بهداشت محیط (( کنترل دخانیات پاسخی در برابر همه گیری جهانی آن )) کمیته هماهنگی و برنامه ریزی را با حضور فرماندار ،مسئولین ادارات و ارگانها در شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام برگزار گردید.
در این جلسه مهندس احتشامی با اشاره به برنامه های روز جهانی بهداشت محیط ، خواستار همکاری ادارت، ارگانها، نهادها و انجمن های صنفی و غیر دولتی و برنامه های کنترل و مبارزه با دخانیات شد .

احتشامی همکاری بیش از پیش دادستانی، نیروی انتظامی،اداره تعزیرات و اتاق اصناف شهرستان جهت برخورد قانونی با توزیع کنندگان غیر قانونی مواد دخانی در سطح مراکز توزیع مواد غذایی و امکان عمومی جهت کاهش مصرف دخانیات در سطح شهر ستان شد ند.

در ادامه این جلسه مهندس احتشامی مطالبی در خصوص وضعیت مصرف دخانیات در ایران و جهان، مضرات سیگار و قلیان و راههای کنترل آن بطور مشروح ارائه نمود.
در این جلسه پس از بحث و بررسی و ارائه نظر و راهکارهای حاضرین مصوباتی در خصوص کنترل و مبارزه با دخانیات به تصویب رسید .

بر پایه این گزارش به مناسبت روز جهانی بهداشت محیط بصورت نمادین از دو نفر ازکارشناسان بهداشت محیط شهرستان تجلیل به عمل آمد.

گزارش و عکس : منیر تقی زاده
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار