به دعوت کشت زر صورت گرفت:
لازم به توضیح است،با توجه به کمبود امکانات در شهرستان های کهگیلویه ،بهمئی،چرام و لنده و همچنین دوری مسیر مرکز استان از شهرستان های یاد شده بسیاری از بیماران حوزه ی کهگیلویه بزرگ برای مداوای خود ، بصورت روزانه به شهرستان بهبهان مراجعه می کنند
کد خبر: ۳۰۲۲۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴ 26 September 2016
دکتر قاضی زاده هاشمی بمناسبت هفته دفاع مقدس به دعوت مهندس کشت زر ، نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی برای انجام سفری یک روزه وارد بهبهان شده است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ساعاتی پیش دکتر حسن قاضی زاده هاشمی وارد شهر بهبهان شد و از بیمارستان شهیدزاده این شهر بازدید کرد.
دکتر سیدحسن قاضی زاده هاشمی ظهر امروز در سفر به خوزستان در گلزار شهدای بهبهان حضور یافت و به مقام شهدا ادای احترام کرد.
وزیر بهداشت سپس از بیمارستان شهید زاده بهبهان بازدیدکرد.
همزمان با ورود قاضی زاده هاشمی خیل کثیری از مردم در محوطه این بیمارستان حضور پیدا کردند. عده ای با شعار دادن و صلوات فرستادن ابراز خوشحالی و عده ای هم با تجمع در همان لحظه ورود وزیر بهداشت گلایه های داشتند که از جمله آن عدم داشتن سالن انتظار برای همراهان بیماران خصوصا برای بخش نوزادان در این بیمارستان بود .
در این میان عده ای نیز به رسم همیشگی نامه در دست به سمت وزیر هحجوم می آوردند!
وزیر بهداشت بعد از آنکه لحظاتی را در بین مردم مانده تا نقطه نظرات آنان را بشنود وقتی متوجه حضور بیش تر لحظه به لحظه مردم شد، به کمک کمیته استقبال از میان ازدهام جمعیت وارد اورژانس و بعداز بازدید از اورژانس بیمارستان از بخش های مختلف بیمارستان بازدید بعمل آورد.
وزیر بهداشت همچنین از بخش‌های مختلف بیمارستان شهیدزاده و پروژه در حال احداث بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی ولیعصر بهبهان بازدید کرد.
پیگیری وضعیت دانشکده پزشکی بهبهان و پروژه های نیمه تمام از جمله بیمارستان ولیعصر (عج) در دستور کار این سفر قرار دارد.
لازم به توضیح است،با توجه به کمبود امکانات در شهرستان های کهگیلویه ،بهمئی،چرام و لنده و همچنین دوری مسیر مرکز استان از شهرستان های یاد شده  بسیاری از بیماران حوزه ی کهگیلویه بزرگ برای مداوای خود ، بصورت روزانه به شهرستان بهبهان مراجعه می کنند و افزایش هرگونه امکاناتی در این شهرستان بطور مستقیم بر وضعیت سلامت این چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد تاثیر دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار