کد خبر: ۳۰۱۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵ 26 September 2016
بزرگترین واحد صنعتی، تولیدی و کارآفرینی کهگیلویه و بویراحمد در نمایشگاه بین‌المللی آب و فاضلاب حضور پیدا کرد.

صنایع در استان کهگیلویه و بویراحمد عمر چندانی ندارند و بیشتر صنایع استان نوپا هستند.

اما در این میان عده‌ای از کارآفرینان و صنعت‌گران هم استانی با ریسک‌پذیری و دل به دریا زدن وارد عرصه صنعت شده‌اند که از جمله آن‌ها واحد بزرگ تولیدی و صنعتی دنا صنعت به عنوان بزرگترین واحد صنعتی و کارآفرینی در کهگیلویه و بویراحمد است.

در همین راستا لهراسب باقری رئیس اتاق تعاون استان کهگیلویه و بویراحمد و مدیرعامل بزرگترین واحد تولیدی و صنعتی و کارآفرینی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: بانی و پایه‌گذار صنعت در استان کهگیلویه و بویراحمد حاج خسرو باقری بوده که فرزندان وی نیز به تبعیت از پدر وارد میدان عمل شده‌اند.

این کارآفرین برتر کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه با علم به مشکلات عدیده در استان پای به عرصه صنعت گذاشتیم تصریح کرد: اما برای معرفی استان در وهله نخست و سپس برای کمک به اشتغال جوانان همشهری و هم استانی و در نهایت برای رونق تولید در کشور همه مشکلات صنعت را به جان خریدیم.

باقری بیان کرد: اکنون در واحد تولیدی و صنعتی دنا صنعت به تولید انواع لوله‌های پلی‌اتیلن و دریایی کمک می‌کنیم تا بتوانیم در راستای فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی گامی هر چند کوچک برداریم.





وی از حضور دنا صنعت در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی آب و تاسیسات آب و فاضلاب خبر داد و گفت: این نمایشگاه از امروز آغاز به کار کرده است.

باقری افزود: به عنوان تنها نماینده استان در این نمایشگاه حضور پیدا کرده‌ایم و هدف این است که محصولات تولیدی استان را به کشور معرفی کنیم.

وی به مشخصات این دوره از نمایشگاه اشاره کرد و افزود: در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی آب و فاضلاب کشور تعداد ۲۷۰ شرکت از داخل و ۵۶ شرکت خارجی شرکت دارند.

باقری تصریح کرد: ۱۶ کشور دنیا با محصولات خود در این نمایشگاه حضور پیدا کرده‌اند که از کشورهای اسپانیا، بلژیک، چین و کره جنوبی، دانمارک، روسیه و برخی کشورهای پیشرفته دیگر جهان در این نمایشگاه حضور دارند.

مدیرعامل دنا صنعت به فضای نمایشگاه و تعداد سالن‌ها و غرفه‌ها هم اشاره‌ای کرد و گفت: در فضای ۲۳ هزار مترمربعی و در تعداد ۸ سالن این نمایشگاه برگزار شده است که به مدت چهار روز ادامه خواهد داشت و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۱۷ عصر از آن بازدید کنند.

باقری از برگزاری نشست‌های تخصصی در حاشیه برگزاری نمایشگاه بین‌المللی آب و فاضلاب کشور خبر داد و گفت: متخصصان صنعت آب و فاضلاب ایده‌ها و نظرات خود را در این نمایشگاه بیان خواهند کرد.

این فعال در حوزه صنعت آب و فاضلاب خاطرنشان کرد: مکان برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و فاضلاب، نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در بزرگراه سئول است که دنا صنعت در سالن شماره ۳۸ و در غرفه ۲۳۹ دستاوردهای خود را به نمایش خواهد گذاشت./کبنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار