تابناک کهگیلویه و بویراحمد
مسعود احتشامی: هدف از شرکت در این مراسم و توزیع این بسته ها را فرهنگ سازی مقوله پیشگیری در جامعه و مدارس و بیان اهمیت بهداشت فردی برای دانش آموزان می باشد.
کد خبر: ۳۰۱۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳ 25 September 2016
شروع سال تحصیلی میان دانش آموزان از اهمیت زیادی برخوردار است و باعث بوجود آمدن نشاط و شادابی خاصی در سطح جامعه و میان اولیاء ، دانش آموزان و مسئولین می شود.
یکی از نکاتی که همواره سعی شده در مدارس به آن توجه شود مسائل بهداشتی است. در همین راستا مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام از توزیع بسته های بهداشتی به عنوان هدیه و بصورت نمادین به دانش آموزان بمناسبت آغاز سال تحصیلی در مدارس چرام خبر داد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد؛ مهندس مسعود احتشامی با حضور در مدرسه دخترانه عصمت چرام و شرکت در مراسم شروع سال تحصیلی کلاس اول ها از طرف شبکه بهداشت درمان هدایایی به دانش آموزان مدارس بصورت نمادین اهداءکرد.

وی با بیان اینکه این هدایا شامل مسواک، خمیر دندان، مایع دستشویی و کیسه زباله بود، گفت: هدف از شرکت در این مراسم و توزیع این بسته ها را فرهنگ سازی مقوله پیشگیری در جامعه و مدارس و بیان اهمیت بهداشت فردی برای دانش آموزان می باشد.

مهندس احتشامی اظهار داشت: دانش آموزان سفیران سلامت خانواده می باشد و استفاده از ظرفیت آنها در انتقال مفاهیم سلامت به سایر اعضای خانوار گام کلیدی می باشد.

مهندس احتشامی عنوان کرد: کارشناسان بهداشتی با حضور در مدارس و ارائه آموزش های مفید در خصوص مسائل بهداشت و پیشگیری هم به سلامت دانش آموزان به عنوان پدران یا مادران آینده کمک می نمایند و هم اینکه از این طریق این آموزش ها و پیام ها بهداشتی از طریق دانش آموزان به خانواده تسری پیدا خواهد کرد .
گزارش و عکس : منیر تقی زاده
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار