همزمان با هفته دولت صورت خواهد گرفت:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: حجم سرمایه‌گذاری انجام شده این طرح‌ ها 118 میلیارد ریال برآورد شده که برای 90 نفر به صورت مستقیم فرصت شغلی ایجاد می‌شود.
کد خبر: ۲۸۳۵۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۰ 24 August 2016
در کشور مرسوم است که برخی طرح ها در مناسبت های مختلف افتتاح و به بهره برداری برسند . در همین خصوص و با آغاز هفته دولت رئیس سازمان صنعت و معدن هم با دست پر به استقبال آن رفته و از افتتاح 11 طرح صنعتی و معدنی خبر داد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با هفته دولت 11 طرح صنعتی و معدنی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد به بهره برداری خواهند رسید.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، داریوش دیودیده اظهار داشت: به مناسبت هفته دولت پروژه ‌های مختلفی در حوزه صنعت و معدن استان تعریف شده که با حضور مسؤولان کشوری، استانی و شهرستانی افتتاح می‌شوند.
 
11 طرح صنعتی و معدنی استان به بهره برداری می رسد 
دیودیده با بیان اینکه 11 طرح صنعتی و معدنی در هفته دولت در شهرستان ‌های بویراحمد و گچساران افتتاح خواهند شد افزود: حجم سرمایه‌گذاری انجام شده این طرح‌ ها 118 میلیارد ریال برآورد شده که برای 90 نفر به صورت مستقیم فرصت شغلی ایجاد می‌شود.
وی گفت: فعالیت این طرح‌ ها در زمینه محصولات بتنی، آب رادیاتور، آسفالت، سنگ ساختمانی شن و ماسه، ساختمان پیش ساخته فلزی است.
رئیس صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه به طور تقریبی در تمامی شهرستان ‌های استان امکانات و زیرساخت‌ های لازم برای سرمایه ‌گذاری وجود دارد افزود: بهره برداری از این طرح ها و همچنین چندین طرح بزرگ اقتصادی در دست اجرای دیگر نقشی مهم در شکوفایی و توسعه استان و ریشه کن کردن معضل بیکاری خواهند داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار