تابناک کهگیلویه و بویراحمد
هادی محقق:تقریباً این فیلم سینمایی باز هم در گروه هنر و تجربه قرار خواهد گرفت که تلاش می‌کنیم از کیفیت بسیار خوبی نیز برخوردار باشد و محل فیلمبرداری فیلمنامه «ریحان»‌در کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.
کد خبر: ۲۸۲۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱ 23 August 2016
هادی محقق ، کارگردان فیلم ممیرو که حالا شهرتی جهانی برای خود کسب کرده است، در جدید ترین کار خود با نام ریحان، استان کهگیلویه و بویراحمد را به عنوان محل فیلم برداری انتخاب کرده است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، هادی محقق که از استان محروم کهگیلویه و بویراحمد توانست بسیاری از جوایز جشنواره های بین المللی را درو کند این روزها در حال برنامه ریزی برای ساخت جدیدترین اثر خود به نام ریحان است.
هادی محقق در این خصوص گفته است: به همراه وحید حاجیلویی نگارش فیلمنامه‌ای با عنوان «ریحان»‌ را به پایان رساندیم و به تازگی پروانه ساخت فیلمنامه «ریحان» را دریافت کرده‌ام که امیدواریم امسال بتوانیم آن را به مرحله فیلمبرداری برسانیم و در جشنواره با این فیلم حضور داشته باشم.
کهگیلویه و بویراحمد محل ساخت فیلم های فاخر می شود/فیلم جدید هادی محقق در استان فیلمبرداری می شود

هادی محقق که با فارس گفتگو می کرد افزود:تقریباً این فیلم سینمایی باز هم در گروه هنر و تجربه قرار خواهد گرفت که تلاش می‌کنیم از کیفیت بسیار خوبی نیز برخوردار باشد. امیدوارم بتوانیم در همان فضای هنر و تجربه با ساخت این اثر درست‌تر و بهتر از قبل حرکت کنیم.
این کارگردان جوان در ارتباط با شباهت جدیدترین اثرش نسبت به فیلم سینمایی قبلی‌اش با عنوان «ممیرو» گفت: بنده به عنوان کسی که سازنده اثر هستم به دلیل آنکه در درون ماجرا قرار دارم شاید نتوانم نظر دقیقی بدهم،‌اما قطعاً تفاوت‌هایی به نسبت آن خواهد داشت. چرا که به زعم خودم فضا و اتمسفر فیلمنامه و همچنین نوع قصه آن به نسبت فیلم سینمایی «ممیرو» دارای تفاوت‌ است. به لحاظ روایت تقریباً شبیه به مدل‌ فیلم‌های قبلی‌ام است. محل فیلمبرداری فیلمنامه «ریحان»‌در کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.
از بازیگران مرسوم سینما استفاده نمی کنم
هادی محقق جزئیاتی از فیلم جدید خود را بیان کرد و گفت:در این اثر سینمایی خود نیز طبق روال آثار گذشته‌ام از بازیگرهای مرسوم سینما استفاده نمی‌کنم چرا که قصه ایجاب می‌کند که از چهره‌های غیرمرسوم استفاده کنم.
کارگردان فیلم سینمایی «او خوب سنگ می‌زند»، در ادامه اظهار کرد: به نظرم با دیدن این فیلم سینمایی مخاطب بهتر از هر فرد دیگری می‌تواند در ارتباط با تفاوت‌هایی در این اثرم و یا شباهت‌هایی با آثار قبلی‌ام نظر دهد.
سید رضا محقق مانند فیلم های قبل که به کارگردانی هادی محقق تولید شده اند ، در فیلم جدید هم کار تهیه کنندگی فیلم ریحان را بر عهده خواهد داشت.

کهگیلویه و بویراحمد محل ساخت فیلم های فاخر می شود/فیلم جدید هادی محقق در استان فیلمبرداری می شود
از فروش فیلم ممیرو راضی هستم
این کارگردان کهگیلویه و بویراحمدی در خصوص فروش فیلم ممیرو هم ابراز رضایت کرد و گفت: از نحوه اکران و میزان فروش فیلم ناراضی نیستم اما اگر کمی سانس‌ها بیشتر شود قطعا به نظرم اتفاق بهتری برای فیلم خواهد افتاد و من هم راضی‌تر می‌شوم. به نظرم هنر و تجربه توانسته مخاطب‌های خودش را پیدا کند و روز به روز به بلوغ خود نزدیک‌تر می‌شود. به نظرم مخاطبان این نوع سینما بخشی از جامعه بودند که کمتر به سینما می‌رفتند. با توجه به جمعیت کشورمان می‌توانیم با گروه‌های مختلف سینمایی که اگر به وجود بیاید شاهد مخاطب‌هایی با سلیقه‌های مختلف نیز باشیم.
کار جسورانه هادی محقق در پوسان کره جنوبی
هادی محقق کارگردان دهدشتی که نشان داده در کار خود جسور و شجاع است به نظر می رسد این بار هم باید منتظر کاری جدید و تحسین برانگیز از وی باشیم.
هادی محقق کارگردان فیلم «ممیرو» که توانست در بیستمین جشنواره­ بین ­المللی فیلم بوسان جایزه­ اصلی جشنواره را مشترکا با فیلم «درخت گردو» از قرقیزستان از آن خود کند، پس از دریافت جایزه­ خود کاری کرد که جمعیت چند صد نفری مجموعه­ باشکوه سینمایی بوسان برای چند لحظه مبهوت حرکت جالب و مبتکرانه­ ای شوند که هادی محقق انجام داد
.

او پس از دریافت جایزه­ ارزشمند جشنواره­ بوسان، و بعد از سلام و تشکر از هیات داوران و برگزارکنندگان جشنواره، به یکباره آوازی لری را در میان حیرت تماشاگران خواند! حرکتی جسورانه و تحسین­ برانگیز که تماشاگران را به وجد آورد و آنها را برای چندین ثانیه به تشویق فراوان واداشت. آوازی فولکلوریک که کنجکاوی عده­ای را نیز برانگیخته بود و پس از پایان مراسم از اینکه آهنگ به چه شهر و زبانی تعلق دارد سوال می­کردند و از معنی شعری که خوانده شده.

و به این صورت هادی محقق به جای صحبتی شاید طولانی بعد از دریافت جایزه، تنها آوازی دلنشین را خواند و به نوعی تمام احساس خود را در آن آواز بیان کرد.
دانلود

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
یاسوجی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
درود بر هنرمند بزرگ هادی محقق مایه افتخار استان و لرها
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار