قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد از اعزام 42 نفر از زنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان به کربلای معلی خبر داد.
کد خبر: ۲۸۲۱۰۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹ 21 August 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، ارسلان جلال فرد در مراسم اعزام مددجویان به کربلای معلی گفت: برنامه اعزام مددجویان به سفرهای زیارتی عتبات عالیات یکی از برنامه های فرهنگی در دستور کار این نهاد است و در این راستا تلاش می‌کنیم تا با کمک خیران و اعتبارات کمیته امداد این اردوهای زیارتی را برگزار کنیم.
وی ضمن اشاره به اعزام 42 نفر از زنان سرپرست خانوار تحت حمایت این نهاد برای زیارت حرم مطهر سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) به کربلای معلی، افزود: کمیته امداد در طول سال اردوهای زیارتی و سیاحتی متنوعی را با هدف ایجاد فضای شادی و نشاط برای مددجویان برگزار می‌کند که از نمونه‌های آن می‌توان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس و سایر اماکن مذهبی اشاره کرد.
جلال فرد با بیان اینکه مددجویان اعزامی به سفر کربلا زنان سرپرست خانوار موفق در حوزه های اشتغال، فرهنگی و سایر موارد هستند، تصریح کرد: این سفر معنوی به مدت هفت روز طول می کشد و هدف از این اردو، زیارت و آشنایی بیشتر با زندگی ائمه اطهار، ترویج فرهنگ ناب ارتباط با اهل‌بیت و ائمه معصومان(ع)، تقویت باورهای دینی ، تقویت روحیه معنوی و خودباوری، تحکیم بنیان خانواده و ایجاد نشاط در خانواده هاست.
وی هزینه این سفر را 300 میلیون ریال از محل اعتبارات امدادی عنوان کرد و خطاب به مددجویان اعزامی گفت: سعی کنید از این فرصت پیش آمده به نحو مطلوب بهره‌مند شوید و با الگو گرفتن از سیره و روش ائمه اطهار(ع) زندگی خود را مستحکم‌تر کرده و با عطر علوی و فاطمی معطر سازید.
جلال فرد با اشاره به اینکه این اولین اردوی اعزام مددجویان به کربلای معلی است، تصریح کرد: تعداد 280 مددجوی تحت حمایت تا پایان سال جاری با هزینه های این نهاد مقدس به کربلای معلی اعزام می شوند.
قائم مقام کمیته امداد استان در پایان یادآور شد: تعداد 402 نفر از مددجویان تحت حمایت از ابتدای سال جاری تاکنون به سفرهای زیارتی مشهد مقدس و عتبات عالیات اعزام شده اند.
وی به طرح شوق زیارت (اعزام مددجویان به عتبات عالیات و مشهد مقدس با همکاری خیرین) اشاره کرد و افزود: خیران می توانند برای مشارکت در اعزام مددجویانی که در حسرت زیارت مانده اند، به مراکز نیکوکاری فعال سطح استان و یا مدیریت های کمیته امداد واقع در شهرستان ها مراجعه و آمادگی خود را در این زمینه اعلام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار