مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح و کلنگ زنی ۱۴ پروژه برق‌رسانی در هفته دولت امسال خبر داد.
کد خبر: ۲۸۱۵۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۵ 20 August 2016
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح و کلنگ زنی ۱۴ پروژه برق‌رسانی در هفته دولت امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، داوود راهزادی در نشست بررسی پروژه‌های برق‌رسانی افتتاحی و کلنگ زنی هفته دولت امسال در یاسوج اظهار داشت: 14 پروژه برق‎رسانی در هفته دولت امسال با اعتباری افزون بر 107 میلیارد و 235 میلیون ریال افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

وی توسعه و احداث شبکه شهری و روستایی، اصلاح و بهینه سازی شبکه شهری و روستایی، توسعه و احداث شبکه شهری وکاهش تلفات عنوان کرد و افزود: از 14 پروژه 13 پروژه افتتاحی و یک پروژه نیز کلنگ زنی است.

راهزادی با بیان اینکه از این تعداد 8 پروژه در حوزه کهگیلویه، 4 پروژه در بویراحمد و دنا و سه پروژه هم در گچساران است عنوان کرد: براساس میثاق‌نامه منعقد شده در وزارت نیرو، نرخ تلفات انرژی این استان تا پایان امسال باید به عدد 13 برسد و وضعیت کنونی نرخ تلفات انرژی اعلام شده از سوی وزارت نیرو در این استان حدود 17 درصد بوده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته 11 هزار و 418 عدد کنتور تک‌فاز خانگی باهدف کاهش نرخ تلفات انرژی در کهگیلویه و بویراحمد تعویض و جایگزین شد، بیان کرد: 13 هزار و 213 کنتور نیز توسط کارشناسان لوازم اندازه‌گیری شرکت توزیع نیروی برق استان تست و بازرسی شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: میزان شبکه فشار ضعیف احداث شده برای کاهش نرخ تلفات انرژی در این استان در سال گذشته 42 کیلومتر بود و ‌71 کیلومتر نیز کابل خودنگهدار در شبکه‌های جدید به کار گرفته شد.

راهزادی تصریح کرد: طولانی‌بودن فیدرها، وجود شبکه‌های سیمی، استفاده غیرمجاز از شبکه‌های برق و خرابی برخی دیگر از اشتراکات برق در کهگیلویه و بویراحمد از مهم‌ترین دلایل تلفات انرژی در این استان است. سال گذشته 11 هزار و 500 فقره انشعاب غیرمجاز در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد جمع‌آوری شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار