کد خبر: ۲۸۰۹۱۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۶ 20 August 2016
بسمه تعالی
جناب عدل هاشمی پور
نماینده محترم مردم شریف کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده
با سلام و تحیت
امروز در رسانه های محلی استان خوانده ام که در شهرستان بهمئی حضور پیدا کرده ای و وعده های جدیدی همانند وعده ها و شعارهای ایام انتخابات سر داده ای و بر انجام دادن آنها در کوتاه ترین زمان هم مصر خواهی بود که این مهم جای شکر و سپاسگزاری دارد اما در این میان نیازاست چند موردی را بصورت خلاصه خدمتتان معروض دارم تا شاید پس ازرهایی از جلسات، همایش ها، سخنرانی های گوناگون فکری به حال وعده های گذشته خود کنید.
جناب آقای هاشمی پور عزیز
ماهنوزوعده های شما درجمع مردم لیکک درکوران تبلیغات انتخاباتی را فراموش نکرده ایم که فرموده ای((آماده ام تاسرمایه گذار جذب کنم برای۳۰۰هکتارزمینی که به فولادبهمئی داده شد ودنبال سرمایه گذارهستم))
آیا این سرمایه گذارتاکنون پیدا نشده یا وعده ی برای جذب آرای مردم بوده است؟
آیادر سفراخیر نمی توانستید دولت را متقاعد کنید برای این طرح عظیم واشتغالزا چاره اندیشی و سرمایه گذاری کند یا شمااین وعده را فراموش کرده اید که به دولت محترم گوشزد نمائید.
اگریادتان باشد در برنامه نگاه روزسیمای استانی درجلوی هزاران بیننده هم استانی اعلام کرده ای(( عملیات اجرائی پروژه و طرح آبرسانی از سدکوثر به شهر لیکک بعد از اتمام ماه مبارک رمضان باحضورمعاون محترم وزیر نیرو آغاز می شود))
آیامیدانید چند روز از پایان ماه مبارک می گذرد و این وعده شما هنوز عملی نشد و مردم شریف لیکک رادبه فرداهای نامعلوم ارجاع می دهید.
آیا شروع مجدد عملیات اجرائی طرح مذکور سفر هئیت دولت بهترین فرصت نبود؟
چرا مهندس حاج رسولیها معاون وزیر نیرو و مدیر شرکت منابع آب ایران برای مراسم تودیع و معارفه مدیران سازمان آب منطقه ای استان فرصت حضور دارند ولی برای طرحی که عام المنفعه و برای مردم هست فرصت حضور نیست؟
آیا این ارجاع دادن مردم به امروز و فردا را می توان چیزی جزء فریب افکار عمومی و توهین به شعور مردم دانست؟
جناب آقای هاشمی پورمفخم
امسال را مقام معظم رهبری بنام سال اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل نامیده اند،از شما انتظار دارم با تأسی از سخنان گهربار رهبرمان وعده ها و شعارهای خود را اقدام و عمل نمائید و کمتر از هر تریبونی شعار و وعده بدهید زیرا ما بیش از آن از شما اقدام و عملی ببینیم شعار و وعده شنیدیم.
با تشکر_ عماد عزیزیان
۳۰مرداد۱۳۹۵

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار