امام جمعه لنده
حجت السلام محمودی اصل:عده‌ای از روی ناآگاهی مساجد را تنها محل عبادت می‌دانند و می‌گویند مسائل سیاسی نباید در مساجد مطرح شود.
کد خبر: ۲۸۰۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۳ 19 August 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،امام جمعه لنده درخطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه در سالروز به آتش کشیدن مسجدالقصی و گرامیداشت هفته ی مساجدگفت:مسجدکانون و مبدأتصمیم گیری مباحث اعتقادی ،دینی و سیاسی بوده و هست و این مهم همچنان در تاریخ ماندگار مانده است.
حجت السلام محمودی اصل افزود:مسولان باحضور در مساجد سبب آن شوند تا مردم رودررو با آنان دیدارکنند و مطالبه داشته باشند.چراکه فضای مسجد در طول تاریخ بر این امرگذاشته شده است و انچنان مشکلات بزرگی در همین مساجدحل شده است.
وی افزود: عده‌ای از روی ناآگاهی مساجد را تنها محل عبادت می‌دانند و می‌گویند مسائل سیاسی نباید در مساجد مطرح شود.
حجت‌الاسلام محمودی‌اصل یادآور شد: این تفکر برگرفته از تفکر غرب بوده که بیشتر دنبال سکولاریزه کردن دین و مسائل سیاسی و فرهنگی در کشور است.
امام جمعه لنده دربخش دیگری ازسخنان خود ضمن تبریک هفته ی دولت از مسولان خواست از شیوه ی رفتاری و مدیریتی دو شهید والا مقام رجایی و باهنر الگو برداری نمایند و در این راستا یاداور شد:مسولان در هیچ مبحثی در مقابل دشمنان از موضع ضعف سخن نگویند و با اقتدار تمام از آرمانهای نظام دفاع نمایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار