مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشنواره ملی پرواز در یاسوج خبر داد.
کد خبر: ۲۷۹۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵ 16 August 2016
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشنواره ملی پرواز در یاسوج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، محمود باقری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جشنواره ملی پرواز از 25 تا 28 شهریورماه با همکاری فرودگاه یاسوج و بخش خصوصی در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره با هدف معرفی استان و جاذبه‎های گردشگری آن، کمک به اقتصاد، درآمدزایی و جذب گردشگر برگزار می‌شود افزود: دو هتل آزادی و جهانگردی در یاسوج میزبان محل اسکان گردشگران داخلی و تعداد گردشگر خارجی است.

باقری خواستار همکاری ادارات و شرکت‌های دولتی برای برگزاری این جشنواره شد و گفت: گردشگران داخلی و خارجی در این جشنواره از طریق هواپیمای سبک دو نفره، بالن و پارا گلای‌در از مناطق و جاذبه‎های دیدنی استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید می‎کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه جشنواره پرواز برای اولین بار در استان برگزار می‌شود تصریح کرد: سعی می‌کنیم این مهم در تقویم گردشگری استان ثبت شود.

باقری خواستار همکاری ادارات عضو کارگروه گردشگری برای استفاده بهینه از این فرصت جهت معرفی استان و رونق گردشگری شد و افزود: در کنار این جشنواره نمایشگاه صنایع دستی، سوغات محلی، غذاهای محلی، سنت‌ها، آداب و رسوم برپا می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار