ایستادگی و مقاومت آزادگان سرافراز در طول سال‌های سخت اسارت نه تنها روحیه دشمن را خرد کرد بلکه ملت ایران را در دنیا رو سفید و سربلند و همگان را به تعظیم و احترام در مقابل سرو قامتان همیشه استوار کشور وادار کرد.
کد خبر: ۲۷۸۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶ 16 August 2016
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پیامی به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن گفت: استقامت آزادگان در زندان بعثیون موجب روسفیدی ملت ایران در دنیا شد.

سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسب سالروز بازگشت آزادگان به میهن پیامی صادر کرد.
 آرامش، آسایش، عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی مرهون و مدیون دلاوری، ایثارگری و فداکاری بزرگ مردانی است که با تأسی از مکتب اهل بیت(ع) جان خود را در طبق اخلاص نهادند و با جانفشانی کشور را از خطر توطئه دشمنان مصون و محفوظ نگه داشتند.

در پیام استاندار ذکر شده است: ایستادگی و مقاومت آزادگان سرافراز در طول سال‌های سخت اسارت نه تنها روحیه دشمن را خرد کرد بلکه ملت ایران را در دنیا رو سفید و سربلند و همگان را به تعظیم و احترام در مقابل سرو قامتان همیشه استوار کشور وادار کرد.

در این پیام آمده است: آزادگان هیچگاه متعلق به یک مقطع از تاریخ نیستند، زیرا پیام و سیره آنها فریاد سربلندی و شکوهمندی ملت ایران اسلامی است که برای همیشه ماندگار است و در هر زمان و مکانی می‌توان از آن بهره‌مند شد.

خادمی در این پیام آورده است: اینجانب بیست و ششم مرداد ماه سالروز بازگشت قهرمانانه آزادگان سرافراز به خاک میهن عزیز را به مقام معظم رهبری، خانواده گرانقدر شهدا، ایثارگران، جانبازان غیور و آزادگان همیشه سرافراز تبریک گفته، از درگاه خداوند متعال توفیق، سلامتی، سربلندی و عزت ملت ایران را مسألت دارم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار