تابناک کهگیلویه و بویراحمد
غلام رضا تاجگردون که تا بحال چندان وارد مباحث بی مورد سیاسی رسانه ها نشده است این بار از منظر وجود یک خلاء قانونی به موضوع تخلفات احمدی نژاد پرداخته است.
کد خبر: ۲۷۸۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸ 16 August 2016
با گذشت بیش از سه سال از پایان ریاست جمهوری احمدی نژاد هنوز حضور وی در مباحث سیاسی روز ایران پررنگ است.
روزی نیست که در رسانه ها اسمی از احمدی نژاد برده نشود، رسانه های همسو با وی ،در حال برجسته کردن احمدی نژاد هستند و مخالفین هم در حال برجسته کردن معایب وی!سیاسیون هم در این بین به فراخور حامی بودن یا منتقد بودن احمدی نژاد به اعلام موضع می پردازند.
با توجه به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری ، در ماه های آینده احتمال افزایش محوریت احمدی نژاد در محافل سیاسی بسیار زیاد است.اما یکی از موضوعاتی که در میان منتقدان احمدی نژاد بسیار پررنگ است،تخلفات صورت گرفته در دوران ریاست جمهوری وی است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،غلام رضا تاجگردون که تا بحال چندان وارد مباحث بی مورد سیاسی رسانه ها نشده است این بار از منظر وجود یک خلاء قانونی به موضوع تخلفات احمدی نژاد پرداخته است و در اظهار نظری اعلام کرد: تخلفات گسترده‌اي در گزارش‌هاي تفريغ بودجه در هشت سال دولت احمدي‌نژاد وجود داشته است.
البته غلام رضا تاجگردون در این اظهار نظر بر موضوع وجود خلاء قانونی در پیگیری تخلفات در چنین مواقعی تاکید داشته است، نکته ای که از نظر وی بسیار مهم و لزوم پر شدن این خلاء  را بیان می کند.
تاجگردون گفت:تخلفات گسترده‌اي در گزارش‌هاي تفريغ بودجه در هشت سال دولت احمدي‌نژاد وجود داشت. روال بر اين است كه متناسب با گزارش‌هاي تفريغ بودجه متخلفين به دادسراي ديوان محاسبات و مراجع مربوطه معرفي مي‌شوند. آمار اين تخلفات قابل توجه است اما الان رقم دقيق آن را نمي‌دانم.
نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی افزود: قانون ٢٤ محاسبات اشاره مي‌كند كه وزرا و رييس‌جمهور اگر تخلفي كرده باشند به رييس مجلس گزارش مي‌شود و قانون براي بعد از آن اعمال رفتار قضايي پيش‌بيني نكرده است. دليل قانون اين بوده كه اگر وزيري تخلف مي‌كند در زمان وزارتش معرفي شود. اما چون معمولا گزارشات تفريغ بعد از حيات مديريتي رييس‌جمهور و وزرا ارايه مي‌شود اين اشكال در قانون وجود دارد كه رييس مجلس نمي‌تواند اين تخلفات را پيگيري كند. اما پرونده‌هاي بسيار بسيار قابل توجهي در ديوان محاسبات در اين باره تشكيل شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار