فرماندار گچساران در حضور معاون رئیس‌جمهور گفت: اختلافات ارضی گچساران با استان‌های خوزستان و بوشهر اگر ادامه پیدا کند منجر به حادثه خواهد شد.
کد خبر: ۲۷۷۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۰ 14 August 2016
فرماندار گچساران در حضور معاون رئیس‌جمهور گفت: اختلافات ارضی گچساران با استان‌های خوزستان و بوشهر اگر ادامه پیدا کند منجر به حادثه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، عبدالرحیم رحیمی بعد از ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان گچساران که با حضور مجید انصاری معاون رئیس‌جمهور برگزار شد با اشاره به توانمندی‌های گچساران اظهار کرد: بی‌انصافی است که بگوییم در این سه سال در گچساران توسط دولت تدبیر و امید کاری انجام نشده است.

فرماندار شهرستان گچساران بیان کرد: کارهای بزرگی انجام شده و گازرسانی به نقاطی را داشته‌ایم که در گذشته وقتی حرفی از آن زده می‌شد مورد تمسخر قرار می‌گرفتیم.

مسؤول ارشد اجرایی در شهرستان گچساران گفت: در شهری که 25 درصد صادرات نفت ایران از چاه‌های نفت آن انجام می‌شود و تعداد 7 هزار پرسنل شرکت نفت دارد از بسیاری زیرساخت‌های صنعت نفت بی‌بهره هستیم.

رحیمی گفت: پتروشیمی شهر گچساران که 11 سال پیش کلنگ آن به زمین زده شده اکنون پیشرفت 48 درصدی دارد.

فرماندار شهرستان گچساران در بخش دیگری از اظهارات خود در شورای اداری شهرستان گچساران گفت: بیکاری معضل بزرگ این شهرستان است و در کهگیلویه و بویراحمد بیشترین نرخ بیکاری مربوط به این شهرستان است.

وی گفت: یکی دیگر از مشکلات این شهرستان به اختلافات ارضی با دو استان خوزستان و بوشهر برمی‌گردد که بر اثر اشتباهات ریش‌سفیدان در گذشته انجام شده و اگر این مشکل حل نشود در آینده حادثه‌آفرین خواهد شد.

رحیمی به تعطیلی بیش از 70 درصد از شهرک صنعتی گچساران خبر داد و گفت: اگر این مشکل برطرف شود 20 درصد از معضل بیکاری در گچساران برطرف می‌شود.

وی افزود: این شهرستان 164 هکتار بافت فرسوده دارد که معلوم نیست اگر زلزله‌ای رخ دهد چه فاجعه‌ای به بار خواهد آمد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار