مجتهد، فعال عربستانی که معمولا خبرهایی پشت پرده از دستگاه آل سعود که به رسانه ها درز پیدا نمی کند را منتشر می کند، این خبر را تایید کرده است و گفته هر کس این خبر را تکذیب می کند یک عکس از شهر نجران در توییتر منتشر کند.
کد خبر: ۲۷۶۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۲ 12 August 2016
برخی خبرها و گزارش ها از تصرف شهر نجران عربستان به دست نیروهای انصارالله یمن حکایت دارد . این در حالی است که بنابر این گزارش ها نیروهای انصارالله بدون از هیچ گونه مقاومتی وارد این شهر شده اند.

پایگاه خبری تراز در این خصوص نوشت:منابع خبری گزارش دادند که شهر نجران عربستان بدون هیچ مقاومتی بدست کمیته های مردمی انصارالله و ارتش یمن افتاد.

بنا بر این گزارش، "مجتهد" فعال عربستانی در توییتر فاش کرد: نیروهای یمنی به نجران وارد شده اند و بدون هیچ مقاومتی بدست آنها افتاده و هر کس از میان نجرانی ها این خبر را تکذیب می کند، تصویری از داخل شهر در توییتر ارسال کند ولی این شهر اکنون خالی از سکنه شده است.

مجتهد ادامه داد: نیروهای یمنی در خیابان های نجران به سر می برند و هیچ کس علیه آنها اقدامی صورت نداده و حاکم فعلی این شهر ارتش یمن است.

عبدالباری عطوان تحلیلگر برجسته عرب هم طی توییتی به نقل از شبکه یمنی المسیره نوشت: ارتش یمن و کمیته های مردمی انصارالله به "مشارف" در قلب نجران رسیدند.

در همین حال هم فعالان شبکه های اجتماعی تصاویری از نظامیان سعودی کشته شده در پایگاه های نظامی عربستان در مرزها منتر کرده اند که اجسادشان توسط همدستان متجاوزشان رها شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار