وی از برنامه‌ریزی برای احداث مرکز درمان سرطان در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و عنوان کرد: تنها مؤسسه خیریه سلامت در این استان مجمع خیرین سلامت است.
کد خبر: ۲۷۵۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶ 11 August 2016
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد از برنامه‌ریزی برای احداث مرکز درمان سرطان در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سالار جوکار پیش از ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت: هم اکنون 50 فرد بزرگسال مبتلا به بیماری سرطان در بیمارستان شهید رجایی یاسوج پرونده دارند.

جوکار عنوان کرد: سال گذشته 200 بیمار سرطانی در این استان فوت کردند.

وی از برنامه‌ریزی برای احداث مرکز درمان سرطان در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و عنوان کرد: تنها مؤسسه خیریه سلامت در این استان مجمع خیرین سلامت است.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد از آغاز به‌کار انجمن اهدای عضو ایرانیان در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: توسعه سلامت در استان نیازمند همکاری مردم و نگاه ویژه خیرین است که انتظار می‌رود در این زمینه سنگ تمام گذاشته شود.

جوکار تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده نشست هماهنگی و تعامل مجمع خیرین سلامت با 550 مسئول کانون فرهنگی و هنری مساجد استان برگزار شد و مقرر شد پایگاه سلامت شهروندی ایجاد شود.

وی با بیان اینکه بسیاری از استان‌ها در مورد استفاده از ظرفیت خیرین برای رفع مشکلات درمانی محرومان از ما جلوتر هستند ابراز کرد: باید برای حضور خیرین در عرصه سلامت فرهنگ‌سازی شود.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسانه‌ها می‌توانند تریبون خوبی برای فرهنگسازی حضور خیرین در این استان باشند.

جوکار عنوان کرد: استان ما هنوز در ابتدای راه است و باید برای ایجاد زیرساخت‌های لازم در حوزه درمان کارهای بیشتری صورت گیرد که ایجاد این بسترها تنها با اعتبارات دولتی امکان‌پذیر نیست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار