رئیس اتاق بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد:
کیانی:ما از رئیس جمهور به گرمی استقبال می کنیم و رسم مهمان نوازی را به نحو احسن بجا خواهیم آورد اما در بحث مطالبات خواهید دید بدون از کوچکترین مماشاتی به عنوان نماینده بخش خصوصی از رئیس جمهور مطالبات را پیگیری می کنم
کد خبر: ۲۷۵۶۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵ 10 August 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد جبار کیانی در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار ،به سفر هیئت دولت به استان اشاره کرد و گفت : ما از رئیس جمهور به گرمی استقبال می کنیم و رسم مهمان نوازی را به نحو احسن بجا خواهیم آورد اما در بحث مطالبات خواهید دید بدون از کوچکترین مماشاتی به عنوان نماینده بخش خصوصی از رئیس جمهور مطالبات خود را پیگیری می کنم و راهکارهایی را هم ارائه خواهیم داد بلکه بتوانیم از این سفر نهایت بهره راببریم.
جبار کیانی فعال برجسته بخش خصوصی در بخش دیگری از سخنانش به وضعیت واحد های اقتصادی استان اشاره کرد و گفت: با توجه به آمار و ارقام ما فعالیت های اقتصادی استان در شان این استان نیست و ما با همکاری شما خبرنگاران و همچنین کمک حوزه های مرتبط با سرمایه گذاری از جمله بانک ها انتظار داریم زمینه های توسعه استان را بهتر و بیشتر مهیا کنیم.

چرخ اقتصاد به بهانه کنترل تورم از حرکت باز ایستاد

جبار کیانی‌پور با اشاره به مشکلات مردم در زمینه معیشتی گفت: مطبوعات قویترین رکن برای توسعه استان هستند و در اتاق بازرگانی ارتباط خوبی با خبرنگاران و صاحبان قلم و اندیشه برای رفع مشکلات مردم وجود دارد.

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج با اشاره به انعکاس خوب اخبار اتاق بازرگانی توسط رسانه‌های استان گفت: اتاق بازرگانی یاسوج به هیچ جریان سیاسی تعلق ندارد و در هر دولتی به عنوان رابط قوا است.

وی با بیان اینکه بخش خصوصی در تمام دولت‌ها در کنار آنها بود و آنها را کمک کرده است، تصریح کرد: بعد از گذشت 9 سال جوان‌ترین اتاق بازرگانی کشور هستیم و با گذشت این زمان کوتاه از عمر اتاق بازرگانی از مؤثرین‌ترین اتاق بازرگانی کشور به شمار رفته و یکی از 5 عضو موثر اتاق بازرگانی ایران هستیم.

کیانی‌پور با اشاره به برگزاری نشست‌های بخش خصوصی و دولت گفت: 24 نشست بخش خصوصی و اتاق بازرگانی برگزار شده که در سطح کشور برگزاری این تعداد نشست اتاق بازرگانی و دولت بسیار مهم بوده است.

وی از راه‌اندازی اتاق مجمع نمایندگان استان در اتاق بازرگانی خبر داد و تصریح کرد: مرکز پژوهش‌های اقتصادی در این اتاق راه‌اندازی و از توان فرهیختگان استان برای پیشبرد اهداف خود استفاده می‌کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج به مشارکت بخش خصوصی در کارها و امورات خیر اشاره کرد و یادآور شد: اتاق بازرگانی در حوزه نیکوکاری مشارکت خوبی داشته و اقدامات خوبی هم انجام داده است.

وی تصریح کرد: حدود 200 نفر از دانشجویان و دانش‌آموزان بی‌بضاعت استان را بورسیه خواهیم داد، ضمن اینکه مشارکت خوبی با کمیته امداد داریم.

این مسؤول به سفر هیأت دولت در هفته آینده اشاره کرد و گفت: در سفر دولت همه حرف‌های خود را خواهیم زد و بدون اغماض و چشم‌پوشی خواهیم گفت که کهگیلویه و بویراحمد چه مشکلاتی دارد.

کیانی‌پور از روند افزایش بیکاری در استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز نگرانی کرد و گفت: در دولت گذشته مشکلاتی وجود داشته است و ویرانه‌ای از دولت قبل تحویل گرفتیم چرا که پول نقد در جاهای دیگری هزینه می‌شد.

وی با انتقاد از عملکرد دولت تدبیر و امید خاطرنشان کرد: دولت یازدهم به بهانه کنترل تورم چرخ صنعت را از حرکت بازداشته است.

نبود فرهنگ صادراتی در استان

جبار کیانی با بیان اینکه نبود فرهنگ صادرات مهمترین مشکل این مقوله است، اظهار کرد: در اتاق بازرگانی ساز و کارهای بیشتری را برای ایجاد فرهنگ صادرات فراهم می‌کنیم.

کیانی گفت: به لحاظ زیرساخت‌های صادراتی خیلی مشکل داریم از جمله در بحث حمل و نقل که محصولات ما خیلی گرانتر از سایر استان‌ها به دست مشتریان می‌رسد.

وی با انتقاد از اینکه کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی در استان کهگیلویه و بویراحمد خیلی جدی نگرفته‌ایم، تصریح کرد: این کارگروه یکی از کارگروه‌های مهم در سطح کشور است که متاسفانه در استان کهگیلویه و بویراحمد توجه چندانی به این کارگروه نمی‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج عدم اجرایی سند راهبردی توسعه و عدم شروع به کار شرکت‌های بین‌المللی در استان و نبود زیرساخت‌های دیگر از جمله مشکلات ما در صادرات است.

کیانی گفت: اعتقاد داریم که ۴۵ درصد از واحدهای تولیدی فعال است و دولت ساز و کارهای خوبی را برای فعالیت واحدهای تولیدی فراهم کردند ولی پشتیبانی خوبی صورت نمی‌گیرد.

وی با بیان اینکه برخی از بانک‌ها و دستگاه‌های خدمات رسان به مصوبات ستاد تسهیل توجهی ندارند، افزودد: با این روند و عدم همکاری دستگاه‌ها نمی‌توان از فرصت‌های سرمایه‌گذاری استفاده کرد.

تقدیر ویژه از روابط عمومی اتاق بازرگانی

در این جلسه خبرنگاران از زحمات روابط عمومی جوان و خوشفکر اتاق بازرگانی تشکر ویژه کردند و فعالیت های وی در امر اطلاع رسانی و مدیریت جلسات را بسیار خوب و با اهمیت دانستند که رئیس اتاق بازرگانی هم از این استقبال خوب خبرنگاران از روابط عمومی خود تقدیر و تشکر کرد و گفت: بسیار خوشحالم که فعالیت های روابط عمومی اتاق بازرگانی مورد استقبال خبرنگاران قرار گرفته است.

ضمن استقبال پر شور از هیئت دولت،خواهید دید چگونه از رئیس جمهور مطالبه گری خواهیم کرد


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
غلامرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۱
مردم خونگرم استان سلام
بیایید باعدم استقبال از ریاست جمهوری به ایشان و نمایندگان بفهمانیم که مردم این استان با این که در سختی و مشقت زندگی می کنند ولی وعده دروغ های شما و نمایندگان را نخواهند خورد.
تشکر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
حالا چی می خوای مطالبه کنی، زیاد مطالبه نکنی طرف شرمنده بشه،!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار