فرماندار شهرستان چرام
ابراهیم فتاح پور:از مدیران خواسته ام که در کارهای خود به نظرات و نقدهای منصفانه خبرنگاران اهمیت بدهند و بطور کلی ما خبرنگاران را یاور خود می دانیم و آنها را رقیب خود نمی دانیم.
کد خبر: ۲۷۵۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲ 10 August 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،در جلسه ای به منظور تجلیل از خبرنگاران شهرستان چرام که با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر برگزار شد،ابراهیم فتاح پور از تعامل سازنده با خبرنگاران خبر داد و گفت: نقد های منصفانه خبرنگاران برای ما اهمیت زیادی دارد و از آن استقبال می کنیم.
ابراهیم فتاح پور افزود: شاید برخی مدیران اطلاعات کافی از توانایی خبرنگاران نداشته باشند اما من به شخصه از قدرت و توانایی تاثیرگذاری کار خبرنگاران به خوبی آگاهم و از مدیران هم خواسته ام که در کارهای خود به نظرات و نقدهای منصفانه خبرنگاران اهمیت بدهند و بطور کلی ما خبرنگاران را یاور خود می دانیم و آنها را رقیب خود نمی دانیم.
وی در بخش دیگری از صحبت هایش به اهمیت کار خبرنگاران در دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت:در این دولت کمترین مشکلات و محدودیت ها برای خبرنگاران ایجاد شد.
فرماندار چرام با اشاره به قریب الوقوع بودن سفر هیئت دولت به استان گفت: روحیه عشایری ما ایجاد می کند که از سفر دکتر روحانی به گرمی استقبال کنیم و فرهنگ میهمان نوازی خود را به میهمانان خود نشان دهیم و لازم است که توضیح داده شود ،رئیس جمهور مربوط به جناح یا طیفی خاص نیست و رئیس جمهور همه ی مردم است و همه باید به استقبال وی و همراهانش برویم.
در ادامه این نشست برخی از خبرنگاران به بیان دیدگاه خود از جمله مشکلات خبرنگاران ، گلایه از بی مهری به خبرنگاران شهرستان،برخی ضعف های مدیران و همچنین نبود روحیه مطالبه گری در برخی مدیران شهرستانی، پرداختند و در آر هم از خبرنگاران تجلیل به عمل آمد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار