تابناک کهگیلویه و بویراحمد
فرماندار شهرستان لنده:مهمترین مطالبه مردم و مسئولان در سفر نماینده ویژه رئیس جمهور به شهرستان لنده تاکید بر خروج شهرستان لنده از بن بست .
کد خبر: ۲۷۵۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۰ 10 August 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، محمد مرادی در جمع خبرنگاران ضمن تبریک روز خبرنگار از سفر یک روزه دکتر ابوالفضل رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور و نماینده ویژه رئیس جمهور به این شهرستان خبرداد.

مرادی گفت : این سفر یک روزه ، ابتدای هفته آینده با استقبال مردم و اعضای شورای اداری شهرستان لنده و تشکیل جلشه شورای اداری شهرستان برگزار خواهدشد.

فرماندار لنده اشاره به مهمترین مطالبه ی شهرستان داشت و در این راستا افزود: مهمترین مطالبه مردم و مسئولان در سفر نماینده ویژه رئیس جمهور به شهرستان لنده تاکید بر خروج شهرستان لنده از بن بست به وسیله ایجاد محور ارتباطی پاتاوه به لنده و لنده به تشان خوزستان است که علاوه بر خروج شهرستان لنده از بن بست ، راه ارتباطی شهرستان بهمئی با شهرستان لنده و شهرستان کهگیلویه هموارتر می شود و نکته مهمتر اینکه این مسیر ۱۰۰کیلومتر جاده استان های اصفهان و خوستان را کوتاه ترمی نماید.

وی گفت:باتوجه به استعدادهای زیاد جوانان لنده ای در زمینه مسائل فرهنگی و ارتباط آن با نشست امروز دیگر مطالبه از برنامه هایی که در این سفر مورد تاکید است بحث تخصیص اعتبار برای تکمیل و ساخت فرهنگسرای شهید طیب در این شهرستان می باشد چرا که مردم و مدیران شهرستان لنده ارزش والایی برای مسائل فرهنگی قائل می شوند و در بسیاری از امورات فرهنگی نمونه هستند.
مهمترین مطالبه شهرستان لنده از هیئت دولت
محمدمرادی در پایان گفت: در این سفر مهمترین پروژه های شهرستان مورد بازدید و ارزیابی قرار می گیرد تا در سفر ریاست جمهوری مورد تصویب و با عنایت ویژه دولت تدبیر امید به مناطق محروم تامین اعتبار انها نیزدر سریع ترین زمان صورت پذیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار