تابناک کهگیلویه و بویراحمد
این خیر نیکوکار که خود وضع زندگی متوسطی دارد و دارایی اش یک قطعه زمین و یک دستگاه خودروی پراید است، این منزل مسکونی را به نیت سفر حج پدر و مادر خود اهداء کرده است.
کد خبر: ۲۷۲۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹ 05 August 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،یکی از خیرین گچساران که خود از زندگی متوسطی برخوردار است خانه ای را به دو نفر از ایتام تحت سرپرستی خود اعطا کرد.
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان گچساران با اعلام این خبر گفت:این خیر نیکوکار از کارکنان شرکت نفت و گاز گچساران است و سرپرستی دو نفر از ایتام و دو نفر از محسنین تحت حمایت کمیته امداد شهرستان را برعهده دارد.
قباد قربانی با اشاره به اینکه منزل مسکونی اهدایی این خیر با تمام وسایل ضروری اهدا شده، ارزش آن را 335 میلیون و 700 هزار ریال عنوان کرد.
به گفته قربانی این خیر نیکوکار که خود وضع زندگی متوسطی دارد و دارایی اش یک قطعه زمین و یک دستگاه خودروی پراید است، این منزل مسکونی را به نیت سفر حج پدر و مادر خود اهداء کرده است.
قربانی با بیان اینکه در حال حاضر 231 یتیم تحت حمایت کمیته امداد شهرستان گچساران هستند، گفت: 658 حامی نیکوکار سرپرستی این ایتام را برعهده دارند و در طول سال با کمک های خود ایتام و مددجویان نیازمند را مورد تفقد و دلجویی قرار می دهند.
وی با بیان اینکه تهيه، ساخت و بازسازی مسكن مددجويان به منظور ایجاد سرپناهي امن براي آنان یکی از برنامه هاي اجرايي كميته امداد در حمایت از محرومین است، گفت: کمیته امداد به تنهایی نمی تواند پاسخگوی نیازهای جامعه هدف خود باشد و در این راستا کمک های خیرین بسیار راهگشا است.
سنگ تمام خیر گچسارانی برای ایتام مورد حمایت خود

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
آقاياني كه حقوق چند ده ميليوني مي گيرند و در حال ثروت اندوزي و غارت كشور هستند خجالت بكشند و كمي حيا كنند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار