فدایی در ارتباط با وضعیت کهگیلویه بزرگ گفت : آن چیزی که واضح است این است که کهگیلویه بزرگ در زمان دولت های نهم و دهم قربانی شد که عملا کمترین توجه به این منطقه صورت گرفت
کد خبر: ۲۷۱۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷ 03 August 2016
به گزارش فصلی نو،حسن فدایی سه شنبه شب در نشست خبری با اصحاب رسانه عنوان کرد: در زمینه توجه به شاخص بزرگراهها استان آخر کشور هستیم.

فدایی با اشاره به اینکه در زمینه راههای روستایی وضعیت مناسبی نداریم گفت : در یکی از جلسات مدیر کل یکی از استان ها از داشتن شاخص راه روستایی ۹۶ درصد سخن می گفت و این در حالی بود که شاخص روستایی در استان ما ۴۲ درصد و میانگین کشوری در این زمینه ۷۶ درصد است.

وی با تاکید بر نادرست بودن آمار ارائه شده در خصوص پیشرفت فیزیکی جاده پاتاوه دهدشت گفت: درصد پیشرفت فیزیکی جاده پاتاوه -دهدشت ۴۲ درصد است و آمار قبلی دروغ بوده است.

مدیر کل راه،مسکن و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد به شاخص بزرگراهای استان اشاره کر و تصریح کرد: شاخص بزرگره در زمان قبل از دولت تدبیر امید ۵۶ کیلومتر بوده است که بعد از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید ۳۶ کیلومتر به بزرگ راههای استان اضافه شده است.

حسن فدایی ادامه داد: سال گذشته توانستیم مبلغ ۲۳ میلیارد تومان اسناد خزانه به پیمانکاران پرداخت کنیم که با این کار هم بخشی از مشکلات ما مرتفع شد و هم پیمانکاران به بخشی از مطالبات خود رسیدند.

فدایی در ارتباط با وضعیت مسکن مهر در استان عنوان کرد: کل واحدهای مسکن مهر در استان ۵۶۰۰ واحد بوده است که از این تعداد ۱۶۷۰ واحد به متقاضیان تحویل شده است ولی متاسفانه در برخی موارد از واحدهای تحویل داده شده ،مطالبات ما پرداخت نشده است.

وی به وضعیت فضای سبز شهرهای استان اشاره کرد و گفت :یکی از کارهای بنیادین اداره کل راه و شهرسازی در بحث جلوگیری از تخریب فضای سبز بوده است ویک ساماندهی بسیار خوب انجام گرفت که من به عنوان دبیر کمیسیون ماده ۵ و آقای استاندار رییس کمیسیون این ماده هستند که در هر جلسه ای که ایجاد تغییر کاربری فضای سبز بوده است مخالفت کرد و کسی توقع نداشته باشد که با درخواست تغییر کاربری فضای سبز موافقت شود.

مدیر کل راه،مسکن و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: تغییر کاربری فضای سبز هم با سیاست های شهرسازی مغایرت دارد و هم برای مشاوری که طرحی تهیه نموده است سرانه ندارد و این در حالی است که ۷ مت مربع سرانه فضای سبز برای استان پیش بینی شده است.

حسن فدایی با اشاره به اینکه ۴۲۴ پروژه در استان رها شده بود گفت :۴۲۴ پروژه رها شده متعلق به راه ،مسکن و شهرسازی در استان موجود است که عمده تا به دلیل قیمت های نامتعارف و پایین بوده است که در پروژها هم تاثیر منفی داشته است.

وی با اشاره به ساماندهی قرار داد پیمانکاران گفت: برخی از پیمانکاران متخلف را خلع ید کردیم و در برخی موارد دیگر با نظارت بیشتری اجازه ادامه پروژها را دادیم.

این مسؤول تصریح کرد: برخی پروژه‌ها به لحاظ مهندسی مشکل داشتند که همین باعث شد قیمت گزافی رو دست دولت گذاشته شود برای مثال در جاده بابا میدان – یاسوج با یک تغییر مسیر که صورت گرفت ۴ یا ۵ میلیارد به نفع دولت شد.

فدایی در ارتباط با وضعیت کهگیلویه بزرگ گفت : آن چیزی که واضح است این است که کهگیلویه بزرگ در زمان دولت های نهم و دهم قربانی شد که عملا کمترین توجه به این منطقه صورت گرفت و سعی بر این است که با همکاری دولت دهم و اخذ اعتبارات لازم با ایجاد زیر ساخت های لازم برای نجات کهگیلویه قدم برداریم.

وی با بیان اینکه قرار است۲۰ میلیارد تومان برای رفع نقاط حادثه خیز اختصاص داده شود اعلام کرد:با این روند کنونی اگر بالغ بر ۹۵۰ میلیارد تومان اعتبارات سفر استان را طبق گفته ها که قرار است این میزان پیشنهاد داده شود از این میزان بیش از ۴۲۰ میلیارد تومان در حوزه راه و شهرسازی اختصاص یابد جهش خوبی در استان ایجاد می شود .

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
حمدی نژاد از نظر مردم در حال حاضر تنها فردی است که توانایی خدمتگزاری بیشتر و بی منت و اعتلای گفتمان انقلاب و امام را در مسند ریاست جمهوری دارد.تنها فردی است که قشر مستضعف و محروم جامعه به بازگشت دوباره او امید دارد.تنها فردی است که به دور از سیاسی کاری و بازی های بی فایده حزبی و جناحی به رفاه بیشتر مردم می‌اندیشد.تنها فردی است که محبوبیت و اقبال عمومی به سمت او را در شخص دیگری نمی‌توان یافت.وتنها فردي است كه در صورت اجازه حضور از سوي باندهاي ثروت وقدرت در انتخابات سال 96 بدون حمايت از سوي همين باند هاوفقط با حمايت مردم ميتواند داراي بيش از سي ميليون راي شود .
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
فکر نکنم عزیز خواهشا جای مردم حرف نزنید مردم خودشون به موقع جواب شماها رو دادن بعدا هم میدن.مردم میدونند مشکلات این مملکت زیر سر عوامفریبی احمدی نژاد بوده.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار