تابناک کهگیلویه و بویراحمد
استاندار هرمزگان با صدور حكمي فيصل ضرغامي طيبي که از فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد است را به عنوان مديركل دفتر امور شهري، روستايي و شوراهاي استانداري هرمزگان منصوب كرد.
کد خبر: ۲۷۱۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰ 03 August 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، دکتر جاسم جادری استاندار هرمزگان با صدور حكمي فيصل ضرغامي طيبي که از فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد است را به عنوان مديركل دفتر امور شهري، روستايي و شوراهاي استانداري هرمزگان منصوب كرد.

در متن اين حكم خطاب به فيصل ضرغامي طيبي آمده است:

با استعانت از خداوند منان و نظر به تعهد و تجربيات جنابعالي به موجب اين حكم به سمت مديركل دفتر امور شهري، روستايي و شوراها پست رديف 152 – 29 سازمان مصوب استانداري منصوب مي شويد.

اميد است در پرتو عنايات الهي و با جديت و پشتكار و در راستاي منويات مقام عظماي ولايت، در تحقق اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي و برنامه هاي دولت تدبير و اميد موفق و مويد باشيد.

شايان ذكر است؛ براساس چارت جديد ابلاغي به استانداري ها، دفاتر امور شهري و روستايي ادغام شده و دفتر امور شهري، روستايي و شوراها تشكيل شده است.

فيصل ضرغامي طيبي پيش از اين مديركل امور روستايي و شوراهاي استانداري هرمزگان بود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
جواد از بندرعباس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
اولا سلام عرض ایکنم دوما ککا یو خو حرف دو سال بیشه ایسو مدیر محترم تابناک با خبر وابیده .
مدیر پایگاه براساس چارت جديد ابلاغي به استانداري ها، دفاتر امور شهري و روستايي ادغام شده و دفتر امور شهري، روستايي و شوراها تشكيل شده است و این ابلاغ جدیدا صادر شده است
لنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
عزیزبرو پورتال استانداری هرمزگان نگاه کن .میبینی این انتصاب جدید هست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار