سرپرست معاونت آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد:
این طرح برای اولین بار در استان و همزمان با سراسر کشور، در 55 مسجد استان و در هنگام برگزاری نماز جماعت در مساجد اجرایی شد
کد خبر: ۲۶۴۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۲ 22 July 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،ایمان شکیب خواه در پایان اجرای آموزش‌های طرح خادم "خانواده آماده در مخاطرات" اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان بیش از 5 هزار نفر از هم استانی ها در مساجد سطح استان آموزش های امداد و کمک های اولیه را دریافت نمودند.
معاونت آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این طرح برای اولین بار در استان و همزمان با سراسر کشور، در 55 مسجد استان و در هنگام برگزاری نماز جماعت در مساجد اجرایی شد و 2هزار 900 نفر مرد و بیش از 2هزار 200 نفر زن از این آموزش ها بهرمند شدند.
وی با بیان اینکه توجه به مقوله مهم آموزش و پژوهش در سر لوحه امور جمعیت هلال احمر قرار دارد، افزود: معاونت آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر، آموزش همگانی را در اولویت خود قرار داده است به گونه ای که همچنان درصدد تحقق شعار هر خانواده یک امداد گر هستیم.
شکیب خواه هدف از برگزاری این طرح را ؛ افزایش میزان آگاهی و آمادگی خانواده‌ها در زمان وقوع مخاطرات بیان کرد و گفت: هموطنان عزیز برای آماده سازی خود در برابر مخاطرات و گذراندن دوره های آموزشی حضوری، نیمه حضوری و غیر حضوری می توانند به پایگاه آموزشی خادم به آدرس www.khadem.ir مراجعه نمایند.
بهره گیری از طرفیت مساجد برای آموزش های امداد و نجات
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار