بحث پیوستن احسان حاج صفی ، بازیکن فصل قبل FSV فرانکفورت به یکی از تیم های ایرانی، تبدیل به یک داستان طولانی شده است.
کد خبر: ۲۶۴۰۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۰ 22 July 2016
هافبک ملی پوش کشورمان، در سه راهی سه تیم مطرح کشور قرار گرفته است. احسان حاج صفی تصمیم نهایی اش را برای پیوستن به یکی از سه تیم خواهانش خواهد گرفت
بحث پیوستن احسان حاج صفی ، بازیکن فصل قبل FSV فرانکفورت به یکی از تیم های ایرانی، تبدیل به یک داستان طولانی شده است.

ابتدا دو باشگاه استقلال و سپاهان به دنبال جذب او بودند اما مدتی است که تراکتورسازی نیز مذاکراتش را برای جذب او آغاز کرده و این موضوع مورد تایید امیر قلعه نویی نیز قرار گرفته است.

وی سابقه بازی در تراکتورسازی و سپاهان را دارد و هواداران این دو تیم نیز به خاطر بازی های زیبای او در تیم هایشان، علاقه خاصی به او دارند و شاید همین موضوع شانس این دو تیم را برای جذب او بیشتر کند.

اما یکی از مهم ترین مواردی که می تواند در تصمیم حاج صفی تاثیر داشته باشد، امیر قلعه نویی است. چپ پای خلاق فوتبال کشورمان دو سال در سپاهان و یک سال نیز در تراکتور و در مجموع سه فصل شاگرد امیر قلعه نویی بوده و همواره مورد اعتماد قلعه نویی بوده و رابطه خوبی نیز با او دارد و شاید به واسطه همین رابطه و شناخت خوب از قلعه نویی، تصمیم بگیرد به دیار آذربایجان بازگردد.

البته مسئولان سپاهان همچنان بر این موضوع پافشاری می کنند که حاج صفی قول داده که در ایران فقط برای این تیم به میدان خواهد رفت اما خود احسان ترجیح داده تا زمانی که تیم جدیدش را انتخاب نکرده، سکوت کند.

سه تیم مطرح کشور یعنی تراکتورسازی، استقلال تهران و سپاهان اصفهان تیم هایی هستند که به دنبال به خدمت گرفتن این مدافع – هافبک خوش تکنیک هستند تا پرونده نقل و انتقالاتی خود را تکمیل کنند و به نوعی آخرین بمب نقل وانتقالات را بترکانند.

حاج صفی در طی چند روز آینده تصمیم نهایی اش را برای پیوستن به یکی از سه تیم خواهانش خواهد گرفت و باید منتظر ماند و دید که کدام یک از این تیم ها در نهایت موفق به جذب کردن این شاه ماهی نقل و انتقالات خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار