کد خبر: ۲۶۳۸۲۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰ 21 July 2016
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی گفت: انتظار داریم با افزایش عرضه و تولید ظرف یک ماه آینده قیمت به 7 هزار تومان تقلیل یابد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی یوسف خانی رئیس اتحادیه پرنده و ماهی با اشاره به وضعیت قیمت مرغ اظهار داشت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری 5 هزار و 200 تومان و مرغ آماده به طبخ در مراکز خرده فروشی 7 هزار و 600 تومان است.

وی با اشاره به ثبات قیمت مرغ گفت: از دو هفته گذشته تا کنون نرخ مرغ از ثبات نسبی برخوردار است که همواره انتظار داریم که با افزایش عرضه و تولیدظرف یک ماه آینده قیمت به 7 هزار تومان تقلیل یابد.

یوسف خانی ادامه داد: افزایش قیمت نهاده های دامی اعم از ذرت در یک و ماه نیم گذشته تاثیر چندانی بر افزایش قیمت ها نداشته بلکه قیمت مرغ به میزان عرضه بستگی دارد.

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی با اشاره به قیمت ماهی بیان کرد: در فصل تابستان مصرف محصولات پروتئینی به ویژه ماهی به طور میانگین 70 درصد کاهش یافته و از این رومی توان گفت که انواع ماهی از ثبات نسبی برخوردار است.

وی با اشاره به انکه قیمت ماهی تابع عرضه و تقاضا است،اظهار داشت : قیمت انواع ماهی بسته به صید و تولید متفاوت است و می توان گفت که تنها ماهی قزل آلا به سبب کاهش تولید و صید در تیرماه نسبت به خردادماه هزار و 500 تومان افزایش داشته به طوریکه از 10 هزار و 500 تومان به 12 هزار تومان رسیده است.

گفتنی است، میانگین قیمت انواع ماهی تغییر محسوسی نداشته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار