با مخاطبان
انتظار می رود که ذکر موارد ذیل تلنگری باشد برای مسئولان مربوطه در جهت توجه به موضوع و تلاش در جهت سامان دهی به صنوف مختلف و باز نمودن معابر عمومی و همکاری در جهت جلوگیری از کاهش تصادفات البته اگر گفته نشود که این وضع کار دولت قبلی است.
کد خبر: ۲۶۳۷۸۶
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲ 21 July 2016
تابناک کهگیلویه وبویراحمد،آنچه در زیر آورده شده است از سری یاد داشت های مخاطبان تابناک کهگیلویه وبویراحمد است که عینا درج می شود و تابناک کهگیلویه وبویراحمد آن را تایید یا تکذیب نمی نماید شما هم می توانید نظر خود را در خصوص این مطلب بیان کنید.
تلنگری به شهرداری لنده/اگر نگویید کار دولت قبل بوده است!

اگر چه امروزه خیابان های با عرض 20 متر، بیشتر به کوچه و یا راه روستایی می ماند تا خیابان، چه رسد به اینکه خیابان اصلی هم باشد، ولی در هر حال به علت شکل گیری خیابان اصلی این شهر با عرض کنونی و بی توجهی های گذشته به زیر ساخت های این خیابان، مشکلات عدیده ای برای شهروندان بوجود آمده است. با اینکه هشتاد و پنج درصد پیاده روهای شهر در خوشبينانه ترین حالت دو متر عرض دارند، اما همین دو متر در بیشتر از شصت درصد مجموع پیاده روهای شهر تحت علت های مختلف از جمله بعضی صنوف همچون جوشکاری _ میوه فروشی _ خواروبار _ تعميرگاه موتور سیکلت و از همه مهمتر تابلو های پارچه ای متحرک که مقداری از خیابان را نیز اشغال نموده اند، به کلی بسته شده است و تردد از این محل ها امکان پذیر نمی باشد و عابرین پیاده مجبور به عبور از خیابان به جای پیاده رو می باشند. موارد متعددی به شهرداری مراجعه شده و در جلسات مختلف پرسش و پاسخ، دانش آموزان بیشترین معترضان به این موضوع بودند ولی متاسفانه کوچکترین توجهی از سوی شهرداری به این امر مهم نشده و اقدامی هم صورت نگرفت. انتظار می رود که ذکر موارد ذیل تلنگری باشد برای مسئولان مربوطه در جهت توجه به موضوع و تلاش در جهت سامان دهی به صنوف مختلف و باز نمودن معابر عمومی و همکاری در جهت جلوگیری از کاهش تصادفات. البته اگر گفته نشود که این وضع کار دولت قبلی است.
1 _وجود صنف جوشکاری در خیابان اصلی علاوه بر اینکه به کلی پیاده روها را بسته اند، با تولید صدای نابهنجار باعث ناراحتی های مختلف گوش برای مردم و ایجاد قوس الکتریکی خطرات بزرگ چشمی و تراشه های حاصل از فرز کاری موجب پنچری و بعضا نشتن روی بدنه و آسیب جدی به بدنه ماشین هاست. و از طرفی تغییرات ولتاژ حین جوش باعث وارد شدن صدمات مالی زیاد به وسایل برقی همسایگان این صنف می شود.
2_بعضی از مغازه ها در سطح شهر اقدام به قرار دادن تابلو های سیار جلو مغازه خود نموده حتی خیابان جلو مغازه را نیز از آن خود می داند و با تابلوی خود قسمتی از خیابان را نیز تصرف می نماید. از طرف دیگر میوه فروشان که دیگر خود پیاده روها را بسته اند و عبور مردم خصوصا افراد مسن و یا بیمار را با مشکل مواجه می نمایند.
3 _سبزی فروشان که با کپر های دو متری خود بر روی جداول فاضلاب شهری مستقر هستند که علاوه بر سد معبر، خطر جدی مسائل بهداشتی را به همراه دارند.
با عنایت به اینکه تمام این موارد از منظر اول سد معبر هستند، در وهله بعد معماری و زیبایی شهری را مختل می نمایند، مخصوصا تابلو های بی حساب و کتاب. لازم است که به ظاهر شهر توجه جدی شود.
آنچه در زیر آورده شده است از سری یاد داشت های مخاطبان تابناک کهگیلویه وبویراحمد است که عینا درج می شود و تابناک کهگیلویه وبویراحمد آن را تایید یا تکذیب نمی نماید شما هم می توانید نظر خود را در خصوص این مطلب بیان کنید.
محمد ظاهر آخش

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
لنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
احسنت جناب مهندس آخش
فاضلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
جناب آخش عزیز ، انتقادش نباید با کنایه باشه. انتقاد باید شفاف و صریح و دلسوزانه باشه.
هنوز انتقاد نکرده میگه،اگر نگویید کار دولت قبل بوده است.
عزیزی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
درود بر برادر آخش به جهت داشتن دغدغه نسبت به توسعه شهر لنده .
فاضلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
جناب آخش عزیز ، انتقاد نباید با کنایه باشه. انتقاد باید شفاف و صریح و دلسوزانه باشه.
هنوز انتقاد نکرده میفرمایی،اگر نگویید کار دولت قبل بوده است.
لنده
|
Russian Federation
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
خیلی هم خوب اشاره کرد جناب....
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
انتقاد انتقاده، مسولین باید انتقاد پذیری باشن بقولی انتقادش صریح نبوده عکس العمل نشون دادین اگه صریح بود چه می کردین
ما شهرداربیسته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
کارشهردار بیسته .شما هم همه میدونن برا چی برعلیه شهردارمینویسی
شهردارداره بدون هرگونه اعتباردولتی کارمیکنه .حالا تو همین دوتا سبزی فروشو دیدی .چرا نمیگی سرانه فضای سبزت چند مترشد .چرانمیگی هشتا درصد معابرکارشون تمومه .چرا نمیگی هیچ کوچو ای نداریم که اسفالت نباشه.چرا نمیگی تمام میدانهای شهرتغیر پیدا کردن وشکل واسم رسم درست کردن .چرانمیگی بزرگترین پارک استان درلنده داره ساخته نمیشه اگه نمیدونی بدون هفت هزارمترسرانه ورزشی توش تعریف شده.چرانمیکی شش هزاراصلحه درخت کاشته شده و. دوهزاردر خت تحویل مردم دادن.وووووودها پروزه دیگراین تو فرهنگ انسانیت بهش میگن غرض ورزی
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
لابد شما لنده زندگی نمی کنی که خبر از کوچه های شهرت نداری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار