تابناک کهگیلویه وبویراحمد:
پایگاه اطلاع رسانی دولت نوشت؛ با تصویب هیات وزیران، طبقه بندی گرمسیری، مدت و دوره زمانی آن در شهرستان لنده (استان کهگیلویه و بویراحمد) تغییر کرد.
کد خبر: ۲۶۳۶۷۲
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۳ 21 July 2016
استان کهگیلویه و بویراحمد با داشتن مناطق گرمسیری و سردسیری از تعرفه های مختلفی در محاسبه قیمت برق و گاز برخوردار است. برخی مناطق و شهرستان های استان نسبت به برخی تقسیم بندی های اقلیمی معترض و خواهان تغییر این طبقه بندی در مورد منطقه خود بوده اند. در این میان مردم شهرستان لنده یکی از مناطقی هستند که نسبت به طبقه بندی اقلیمی خود معترض بوده اند و با پیگیری های انجام گرفته هیئت دولت با تصویب هیات وزیران، طبقه بندی گرمسیری، مدت و دوره زمانی آن در شهرستان لنده را تغییر داد.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،معاون اول رییس جمهوری مصوبه تغییر طبقه بندی گرمسیری،مدت و دوره زمانی شهرستان لنده در استان کهگیلویه و بویراحمد را برای اجرا به وزارتخانه های نیرو و کشور و سازمان مدیریت و برنامه ریزی ابلاغ کرد.

پایگاه اطلاع رسانی دولت نوشت؛ با تصویب هیات وزیران، طبقه بندی گرمسیری، مدت و دوره زمانی آن در شهرستان لنده (استان کهگیلویه و بویراحمد) تغییر کرد.
همچنین بارمالی ناشی از اجرای این تصویب نامه از محل منابع مندرج در ماده (۸) قانون هدفمند کردن یارانه ها – مصوب ۱۳۸۸- با رعایت سقف مقرر در قوانین بودجه سالانه کل کشور تأمین می شود.
اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور، مصوبه شماره ۴۳۴۶۹/ ت ۵۳۱۲۵ ه را برای اجرا به وزارت نیرو، سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و وزارت کشور ابلاغ کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار