فرماندار لنده:
مرادی :از دستگاهای اجرایی انتظار میرود در گزینش پیمانکاران دقت کنند تا پروژه ای که حجم زیادی ندارد به علت عدم تخصیص اعتبار تعطیل نشود.
کد خبر: ۲۶۲۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶ 19 July 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،نشست هیات امنای ‌‌‌‌یادمان شهدای گمنام لنده با حضور اعضا ، فرماندار ، رئیس بنیاد شهید ، شورای شهر ، سپاه پاسداران ، بخشدار بخش موگرمون ، مسئول فرهنگی فرمانداری ، فرماندهی نیروی انتظامی و اصحاب رسانه برگزار گردید.
درابتدای این نشست مرادی فرماندار لنده ازرشادتهای شهدای هشت سال دفاع مقدس یادی کرد و عنوان داشت :امروز خدمت به این عزیزان ،خانواده ی آنان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این سرزمین وظیفه احاد جامعه است و د رهمین راستا نشر فرهنگ ایثار و شهادت نیاز مستمر جامعه اسلامی است.
مرادی در ادامه با ابراز گلایه از کار فرمای طرح یادمان شهدای گمنام و به درازا کشیدن تکمیل این پروژه افزود: نکته قابل تامل اینجاست که این پروژه در جنس پروژهای بزرگ نیست که تکمیل ان پنج سال به طول بینجامد.
فرماندار لنده خاطر نشان کرد :اعتبار براورد شده ی اولیه برای تکمیل این پروژه ۳۵۰ملیون تومان بود که طبق گزارش واصله از مهندس ناظر پروژه تنها نزدیک به یکصد ملیون تومان تا به امروز بعد از پنج سال اعتبار تخصیص داده شده است .
مرادی یاداورشد: اگرچه مبلغ تخصیص داده شده در حد تکمیل این پروژه نبوده است لکن پیمانکار با توجه به تعهدی که داشت می بایست درمدت این پنج سال این پروژه را تکمیل و ما بقی طلب خود را پیگیری می کرد و همینجا از دستگاهای اجرایی انتظار میرود در گزینش پیمانکاران دقت کنند تا پروژه ای که حجم زیادی ندارد به علت عدم تخصیص اعتبار تعطیل نشود.
فرماندار لنده در پایان اظهار داشت: امروز بعد از گذشت پنج سال از کارفرمای این پروژه با توجه به نیاز مبرم شهرستان به داشتن چنین جایگاهی انتظار می رود پیگیریهای لازم را انجام دهد تا محل یادمان شهدای گمنام در فضای مناسب شان این عزیزان باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار