با مخاطبان
همین مطلب که در قالب تجزیه و تحلیل سیاسی و گفتمان نقد سازنده بیان گردید نماینده محترم کهگیلویه بزرگ را وادار به اظهار نظر در خصوص دو مسئله مهم و ملی کشور یعنی فیش های حقوقی و حادثه آتش سوزی بوعلی ماهشهر کرده است.
کد خبر: ۲۶۲۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۴ 19 July 2016
تابناک کهگیلویه وبویراحمد،آنچه در زیر آورده شده است از سری یاد داشت های مخاطبان تابناک کهگیلویه وبویراحمد است که عینا درج می شود و تابناک کهگیلویه وبویراحمد آن را تایید یا تکذیب نمی نماید شما هم می توانید نظر خود را در خصوص این مطلب بیان کنید.
بسمه تعالی
کانال تلگرامی که عدل هاشمی پور را به واکنش وا داشت
امروزه با گسترش و تعمیم فضاهای مجازی در دنیا، دیگر نمی توان منکر نقش کاربردی این چنین فضاهای رسانه ای در عصری که آنرا عصر ارتباطات و اطلاعات می نمامیم، شد.
نقشی که در جهت افزایش آگاهی و اطلاع رسانی در تمام مولفه های سیاسی،اجتماعی، ورزشی، اقتصادی و.... می باشد و همه باید از این نقش بدرستی استفاده کرد و در راه صحیحی هم هدایت بشوند.
به همین منظور کانال تلگرامی دلنوشته های سیاسی دوستان با آیدی emadazizian@ بدون تعلق خاطر به گروه یا شخص خاصی و فقط بمنظور افزایش آگاهی سیاسی و اطلاع رسانی به شهروندان کهگیلویه بزرگ راه اندازی و با انتشار مقالات و مطالب وزینی توانسته است موجب رضایت اکثریت مدیران سایت های خبری استان، مدیران، مسئولین، صاحب نظران و کارشناسان امر را فراهم نمائید، بطوریکه در جدیدترین تجزیه و تحلیل سیاسی منتشر شده در کانال موصوف مطلبی با عنوان(( چرایی عدم واکنش صریح نماینده کهگیلویه بزرگ درخصوص مسائل ملی و کلان کشوری)) در تاریخ ۲۲ تیرماه بقلم احمدی زارعی منتشر گردید که همین مطلب که در قالب تجزیه و تحلیل سیاسی و گفتمان نقد سازنده بیان گردید نماینده محترم کهگیلویه بزرگ را وادار به اظهار نظر در خصوص دو مسئله مهم و ملی کشور یعنی فیش های حقوقی و حادثه آتش سوزی بوعلی ماهشهر کرده است.که هر چند این واکنش ها با فاصله زمانی زیادی بوده ولی می توان آن را به فال نیک گرفت و امید است در روزهای آتی شاهد اقدامات عملی ، موثر و تاثیرگذار این نماینده مجلس از طریق وظایف قانونی خود در خصوص این دو مسئله باشیم و فقط به سخنان و صحبت های بدون عمل اکتفا نکند زیرا این مهم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری بعنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل مزین شده مغایرت دارد.
در پایان واکنش عدل هاشمی پور پس از نقد جناب آقای احمد زارعی مؤید این نکته هست ایشان بعنوان یک شخصیت ملی از نقدهای سازنده دلسوزان منطقه استفاده برده و دیگر نباید این چنین افرادی را به عناوینی متهم کرد و انتظار میرود با سعه صبر بیشتری به مطالب انتقادی برخورد نموده ؤاین خصیصه را هم به هوادارن و حامیان خود تعمیم دهد..

خدایا چنان کن سرانجام کار
توخشنود باشی و ما رستگار
عماد عزیزیان
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
عدل هاشمی مدرکش رو به زور از دانشگاه آزاد گرفت چ میدونه نقد چیه آخه.تعجب میکنم مردم چطور بهش رای دادن
آزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
سلام معلومه بد جوری سوختی هر جا مدرک گرفته مرد کاره
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار