منابع محلی در استان نینوا اعلام کردند که مردم موصل در دو محله این شهر با گروه تروریستی – تکفیری داعش وارد درگیری مسلحانه شده و پرچم عراق را بر بالای ساختمان ها نصب کردند.
کد خبر: ۲۶۲۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۰ 18 July 2016
به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز، منابع محلی در استان نینوا اعلام کردند که مردم موصل در دو محله این شهر با گروه تروریستی – تکفیری داعش وارد درگیری مسلحانه شده و پرچم عراق را بر بالای ساختمان ها نصب کردند.
به نوشته پایگاه خبری عراقی السومریه نیوز، این منابع افزودند که اهالی دو محله 'باب الجدید' در مرکز موصل پایگاه اصلی داعش در عراق و 'حمام العیل' در جنوب این شهر مسلحانه با گروه تروریستی داعش درگیر شدند. براساس این گزارش در این درگیری ها پنج داعش کشته شدند و مردم پرچم عراق را بر بالای ساختمان ها نصب کردند.
منابع محلی استان نینوا اعلام کردند که مردم این محله ها در صدد بیرون راندن داعش از محل زندگی خود بوده و دو خودروی داعشی ها را به آتش کشیدند.
این در حالی است که روز گذشته (یکشنبه) سرتیپ «عبدالغنی الاسدی» فرمانده یگان مبارزه با تروریسم، از پایان مرحله اول آزادسازی موصل خبر داد که شامل آزادی مناطق اطراف این شهر و جاده های مواصلاتی می شود.
نخست وزیر و فرمانده کل قوای مسلح عراق روز شنبه گذشته به طور رسمی، آزادی کامل پایگاه هوایی مهم و راهبردی «قیاره» در 60 کیلومتری شهر موصل مرکز استان نینوا در شمال عراق را اعلام کرد و از اهالی موصل نیز خواست که برای عملیات آزادسازی موصل آماده شوند.
هواپیماهای عراقی به طور مرتب اعلامیه هایی را بر فراز شهر موصل منتشر کرده اند که در آن از مردم خواسته شده بود خود را برای آغاز عملیات آزادسازی شهر آماده کنند.
نخست وزیر عراق تاکید کرده است که شهر موصل در سال جاری از اشغال گروه تروریستی داعش آزاد خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نو خاش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
داعش چند نفر یایک میلیون انسان بشدت سایکوپت دیوانها ی قابل تغییر نیستند.داعش اپدیولوزی ساده مطابق کلمه قرآن خشن ستون مرکزی های جک کردن وجدان خالی اعضا وسوسه وتردید ندارد عوامل حضور وسیع افراد اوباش سراسر دنیا بانظم تورس ونگار بودن به داشتن زن بعنوان اموال تجاوز فروش آنان اوباش واراده را ارضا کرده ومردن کشته شدن هردو لذت زن اشکم وتسلیم عقده محوری و....داعش با حواس انسانی بیوتکنولوژی. قابل رویت نیست.نوری مالکی مستحق اعدام است وبشاراسد حمایت?اینها لبه هایقیچی اند مخالف هم اما بایک هدف....داعش فعلا بااین تفکر تمام نمیشود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار