مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بهبود فضای کسب و کار در استان کهگیلویه و بویراحمد می‌تواند در کاهش بیکاری در استان کمک کند.
کد خبر: ۲۶۲۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴ 18 July 2016
ابراهیم کشاورز در گفت‌وگو با کبنانیوز، اظهار کرد: سفر هیأت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد غنیمتی است که باید با ارائه طرح‌های کارشناسی شده در راستای توسعه استان بیش از پیش گام برداشته باشد.
مدیرکل اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وضعیت بیکاری در استان، اظهار کرد: بهبود فضای کسب و کار در استان از راهکارهای مقابله با بیکاری است و در این رابطه باید اقدامات مهمتری صورت بگیرد.
کشاورز به اهمیت جذب سرمایه‌گذار و سرمایه‌گذاری اشاره و اظهار کرد: جذب منابع و سرمایه‌گذاری خارجی باعث افزایش سطح تولیدات داخلی می‌شود و ایده سرمایه گذاران و نیز سرمایه‌های آنان در ایجاد تولید انبوه محصولات و خدمات بسیار مهم و تاثیرگذار است و امیدواریم با همت و تلاش و همفکری دستگاه‌های متولی امسال شاهد رشد و توسعه اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد باشیم.
وی به مسئله اقتصاد مقاومتی نیز گریزی زد و گفت: توجه به تولیدات داخلی، واگذاری اقتصاد به مردم و اهل اقتصاد، صادرات تولیدات تجاری، جذب ارز و تکیه بر اصول علمی اقتصاد از محورهای اصلی و اساسی اقتصاد مقاومتی است.
کشاورز در ادامه بیان کرد: استان کهگیلیویه و بویراحمد در قیاس با استان‌های کشور ظرفیت، توانمندی و پتانسیل بالایی برای حرکت در مسیر توسعه اقتصادی دارد و دستگاه‌های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان بر اساس وظایف و ماموریت‌های محوله در جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی تلاش و فعالیت کنند.
وی تاکید کرد: تلاش برای فعال کردن واحدهای تولیدی و راه‌اندازی کارخانه‌های بزرگ و همچنین بهبود فضای کسب و کار جایگاه استان به لحاظ بیکاری در بین استان‌های کشور تغییر می‌دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار