معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بخش‌های چاروسا و دیشموک به عنوان پایلوت در محرومیت‌‌زدایی به بنیاد برکت معرفی شده و قرار است در این راستا طرح‌هایی اجرایی شود.
کد خبر: ۲۶۱۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳ 18 July 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، پژمان نیک‌اقبالی صبح امروز در حاشیه سفر مسؤولان بنیاد برکت به بخش‌های چاروسا و دیشموک از سرمایه‌گذاری این بنیاد در اجرای کارهای عمرانی و زیربنایی در این بخش‌ها خبر داد و اظهار داشت: در جلسه‌ استاندار با بنیاد برکت شرح کاملی از وضعیت بخش‌های محروم استان ارائه و خواستار سرمایه‌گذاری بنیاد در محرومیت‌زدایی از این بخش‌ها شد.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: با توجه به اینکه در استان سه منطقه سیلاب کلووار، دیشموک و چاروسا از لحاظ محرومیت عمق بیشتری دارند و تمایل بنیاد برکت برای کمک از صفر تا 100 دیشموک و چاروسا جهت خدمات‌رسانی معرفی شد.

وی با بیان اینکه بنیاد برکت منشأ کارهای خوبی در ساخت مساجد،مدارس،امور زیربنایی و اقتصادی دارد افزود: با توجه به اینکه دیشموک و چاروسا از جمعیت بیشتری نسبت به سایر مناطق محروم استان برخوردار بودند به عنوان پایلوت انتخاب شدند.

نیک‌اقبالی تصریح کرد: پتانسیل‌های این بخش‌ها معرفی و قرار شد مسؤولان بنیاد برکت طی بازدیدی از نزدیک در جریان نیازمندی‌ها و مطالبات قرار گیرند که امروز حضور پیدا کردند.

این مسؤول بازدید بنیاد برکت از دیشموک و چاروسا را مقدمه‌ای برای انعقاد تفاهمنامه و تصویب طرح‌های این بنیاد در سفر هیأت دولت دانست و گفت: پیشنهادهایی برای کار در بخش اقتصادی و زیر بنایی با احصاء مشکلات دستگاه‌ها جمع‌آوری و ارائه شده و قرار است در این بازدید اولویت‌های مناطق انتخاب شود.

وی از احداث خانه‌های بهداشت، پایگاه‌های سلامت و مراکز بهداشتی و درمانی، احداث مدارس روستایی، سالن‌های ورزشی، جاده ارتباطی و راه‌های روستایی، احداث سیل‌بند و کانال‌های هدایت، ساخت مساجد، فرهنگسرا به اولویت‌های مورد نظر در این بخش‌ها نام برد و تصریح کرد: آبرسانی، پایداری برق با احداث شبکه و ایستگاه فوق توزیع و اجرای طرح‌های گردشگری و منابع طبیعی از دیگر پیشنهادهایی است که در جهت رفع محرومیت‌ از بخش‌ها به بنیاد برکت ارائه شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار