با وجود اینکه همه کار خاکریزی زمین شوتاور با کمک جوانان روستا انجام شد، ولی اداره ورزش و جوانان شهرستان اعلام کرد که خاکریزی زمین روستای شوتاور را ما انجام دادیم.
کد خبر: ۲۶۱۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۶ 17 July 2016
جوانان روستا در گفتگو با پایگاه خبری کهگیلویه مطرح کردند: در خواب غفلت مسئولان، اوقات فراغت جوانان ورزش‌دوست روستای شوتاور بصورت خودجوش سپری و اداره می‌شود.

یکی از معضلات اساسی روستای پلکانی گردشگری و پرجمعیت شوتاور از توابع بخش چاروسا، زمین خاکی این روستا می باشد که سالها در انتظار تکمیل و بهره‌برداری چمن است.

یکی از اهالی روستا در گفتگو با خبرنگار گفت: چندسال پیش(90) مبلغ 54 میلیون تومان به این ورزشگاه اعتبار اختصاص داده شد که این مبلغ ازطریق رسانه استانی صداوسیمای استان کهگیلویه وبویراحمداعلام گردید.

این شخص اضافه کرد: با این وجود هیچ کاری بر روی زمین روستای شوتاور انجام نشد و فقط مقداری خاک در اثراحداث طرح آب وفاظلاب روستا توسط اداره آب و فاضلاب روستایی به دلیل نبود مکان مناسب جهت ریختن خاک، به محل زمین خاکی فوتبال روستا آورده و ریخته شد.

وی تصریح کرد: از طریق جوانان روستا بصورت خودجوش(باهمکاری دهیاری و شورای اسلامی روستا) و با کمک بلدوزر و لودری که در حال انجام فعالیت در راستای اجرای طرح هادی روستا بودند، خاک موجود را در زمین پخش و زمین خاکی روستای شوتاور تا حدودی مناسب انجام ورزش شد.

جوان دیگری از اهالی روستا اظهار کرد: کار خاکریزی بصورت کاملاً خودجوش توسط جوانان روستا و از پول شخصی خود که به ماشین‌های سنگینی که خاک را به زمین آوردند، آماده شد.

این شخص از اهالی روستای شوتاور تاکید کرد: با وجود اینکه همه کار خاکریزی زمین شوتاور با کمک جوانان روستا انجام شد، ولی اداره ورزش و جوانان شهرستان اعلام کرد که خاکریزی زمین روستای شوتاور را ما انجام دادیم.

وی بیان کرد: طی مراجعه ای که اداره ورزش و جوانان در مدت اخیر داشتیم، گویا قرار بود بودجه‌ای به این ورزشگاه اختصاص بدهند ولی هنوز خبری نیست.

چند نفر از جوانان روستا در گفتگو با خبرنگار با بیان اینکه، مردم و ورزشکاران روستای شوتاور مورد بی‌مهری مسئولان قرار دارند، اضافه کردند: باید اداره ورزش و جوانان پاسخگوی اعتبار54میلیون تومانی اختصاص یافته به زمین ورزشی شوتاور باشد و بگوید با این پول چه کاری را انجام دادند چرا که از نظر ما همه کار خاریزی بصورت خودجوش و با هزینه شخصی ورزشکاران و ورزش‌دوست روستا انجام شد(شاهدان این قضیه رانندگان وسایل سنگین هستندکه درقبال خاکریزی ازجوانان ومردم روستا پول گرفته اند) ولی بعدها مسئولان و پیمانکار این کار را به نام خود ثبت کردند.

در ادامه جمعی ازجوانان روستا اعلام کردندکه یادواره فوتبال روستا که بطورخودجوش به منظور پرکردن اوقات فراغت جوانان بخش که هم اکنون در حال برگزاری است، ازطرف برخی نهادها در سطح بخش چاروسا مورد کارشکنی قرارگرفته و همکاری نداشتند.

ورزشکاران روستا اضافه کردند: اما به دلیل کم مهری و بی توجهی مسولان متولی همواره این جوانان مورد کم لطفی قرارگرفتند.

ورزشکاران روستا از مسئولان خواستند که به خواسته های بحق آنان در زمینه ورزش، توجه شود و پیگیری مشکلات این منطقه از جمله زمین خاکی فوتبال روستای شوتاور به طور جدی باشند.

یک منبع آگاه گفت: روستای شوتاور باجمعیتی بالغ بر1500نفرو بیش از450خانوارهم اکنون دارای 4تیم ورزشی در زمینه فوتبال می باشند که درسطح بخش چاروسا و دیگربخش های همجواره همواره عناوین قهرمانی مختلفی راکسب نموده اند.

این پایگاه خبری آماده انتشار جوابیه اداره ورزش و جوانان و کسانی که باید پاسخگو باشند را دارد.

تصاویر تکمیلی:


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار