اختصاصی تابناک کهگیلویه وبویراحمد
در جشنواره ایروان هادی محقق کارگردان نام آشنای کهگیلویه و بویراحمدی به احترام کارگردان شهیر ایران زردآلوی نقره ای را به روح این کارگردان فقید تقدیم کرد.
کد خبر: ۲۶۱۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹ 17 July 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد ،فیلم ممیرو به کارگردانی هادی محقق که از اولین حضورش در جشنواره های خارجی و داخلی توانسته بسیاری از جوایز را به خود اختصاص دهد ، در جدیدترین حضورش در جشنواره فیلم ایروان هم خوش درخشید و توانست زردآلوی نقره ای این جشنواره را به همراه جایزه نقدی آن به خود اختصاص دهد.
«ممیرو» دومین ساخته هادی محقق در جشنواره فیلم ایروان ارمنستان موفق به دریافت جایزه زردآلوی نقره‌ای و جایزه کلیساهای جهانی شد.
سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم ارمنستان با حضور دوازده فیلم بلند سینمایی از کشورهای کرواسی،روسیه،گرجستان،بلغارستان، اسپانیا،سوییس و ایران در بخش رقابتی برگزار شد.
فیلم "ممیرو " به کارگردانی هادی محقق از ایران، جوایز زردآلوی نقره ای و کلیسای جهانی را دریافت کرد.
هادی محقق کارگردان فیلم و مجید برزگر، از تهیه کنندگان فیلم که در مراسم اختتامیه جشنواره حضور داشتند، این جایزه را به نشان سینمای ایران، عباس کیارستمی تقدیم کردند.
این جشنواره دارای کمپ تابستانی کارگاه فیلمسازی می باشد که در دوره های گذشته عباس کیارستمی به عنوان مدرس در این کمپ حضور داشته است.
این جشنواره که معتبرترین رویداد سالانه سینمای کشور ارمنستان به شمار می رود 9 الی 16 جولای سال ۲۰16 میلادی در شهر ایروان برگزار شد و فیلم ممیرو موفق به دریافت جایزه معتبر  زردآلوی نقره ای از این جشنواره شد.
جایزه کلیسای جهانی ویژه تقدیر از آثاری است که به بهترین شکل به اعماق نهفته وجود انسان‌ها پرداخته و آلام، احساسات و امیدهای انسان را کاوش می‌کند.این جایزه به بهترین فیلم معنوی در جشنواره اعطاء می شود.
فیلم ممیرو به تهیه کنندگی رضا محقق و مجید برزگر پیش از این جوایز بهترین فیلم از جشنواره بوسان کره جنوبی و پونای هند را کسب کرد.
هادی محقق کارگردان فیلم ممیرو پس از دریافت جایزه، از استقبال خوب مردم کشور از فیلم، در سینماهای هنر و تجربه، همزمان با دیده شدن فیلم در جشنواره های بین المللی، ابراز خرسندی نمود.
فیلم ممیرو از 19 تیرماه تا اول شهریور در سینماهای هنر و تجربه اکران عمومی می شود.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
بهادران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
اي ول خدا حفظت كنه سربلندمون كردي
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
لطفا چماق طلایه هورته له له له،رو هم به پرویز پرستویی، اهدا کنید!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار