مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشنواره آیین‌های نمایشی در فرهنگ رضوی به میزبانی این استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۶۱۵۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶ 17 July 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، رضا دهبانی‌پور امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های دهه کرامت گفت: 14 تا 24 مردادماه به‌نام هفته کرامت نام‌گذاری شده که در این دهه برنامه‌های مختلفی در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از میزبانی استان در جشنواره ملی آیین‌های نمایشی در فرهنگ رضوی خبر داد و گفت: جشنواره ملی آیین‌های نمایشی از سری برنامه‌های جشنواره بزرگ و بین‌المللی امام رضا(ع) است که در این دهه برگزار می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های دهه کرامت در تمامی شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهرستان‌های استان به منظور ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) به ویژه امام رضا(ع) میزبانی جشنواره‌هایی را به صورت استانی بر عهده خواهند داشت.
این مسؤول از رسانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد خواست در انتشار اخبار و گزارش‌های جامع و محتوایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی را در برگزاری بهتر و مطلوب برنامه‌های چهاردهمین جشنواره رضوی یاری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار