جلسه فوق‌العاده شورای شهر یاسوج با حضور شهردار این شهر برگزار شد که در این جلسه برخی از مشکلات شهروندان مورد بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۲۶۱۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳ 17 July 2016
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، صبح امروز جلسه قوق‌العاده شورای اسلامی شهر یاسوج با حضور شهردار این شهر برگزار شد و مشکلات مختلف شهروندان مورد بررسی قرار گرفت.
amire
در این جلسه هدایت‌ امیری رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج با بیان اینکه درب شورای شهر بر روی همه شهروندان باز است، اظهار کرد: اعضای شورای شهر یاسوج نمایندگان مردم هستند و پیگیری مشکلات آنها وظیفه شوراها است.
امیری در ادامه با اشاره به اجرای طرح تفصیلی در شهر یاسوج، گفت: اجرای طرح تفصیلی در شهر یاسوج ضروری است و کسی نباید از این طرح تخطی کند.
وی گفت: از شهروندان تقاضا داریم که با مسئولان شهری برای اجرای طرح تفصیلی همکاری و تعامل داشته باشند.
رئیس شورای شهر یاسوج نیز در ادامه با تاکید بر اینکه طرح تفصیلی باید اجرا شود، افزود: در این بین ادارات، شهرداری یاسوج و مردم با هم همکاری کنند و کسی نباید از ضرر و زیان اجرای این طرح نگران شود.
امیری خطاب به شهرداری یاسوج گفت: گزارش‌های شهرداری یاسوج در خصوص طرح‌ تفصیلی مکتوب و جمع بندی شود تا در جلسه‌های آتی تصمیم گیری شود.
وی با بیان اینکه طرح تفصیلی نباید سلیقه‌ای انجام بگیرد، بیان کرد: اگر در جایی برابر طرح تفصیلی کار انجام نگرفته است باید طبق ضوابط و قانون در آن مکان کار صورت گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار