مدیرکل ثبت اسناد و املاک کهگیلویه وبویراحمد از ثبت ۱۹۳ شرکت و موسسه غیرتجاری در سه ماهه نخست امسال در این استان خبر داد.
کد خبر: ۲۶۰۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷ 16 July 2016
سعید محوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، با بیان اینکه میانگین زمان تاسیس شرکت و موسسه به‌صورت به‌روز در استان 4.44 درصد است اظهار داشت: در سه ماهه نخست امسال 193 شرکت و موسسه غیرتجاری در استان تاسیس شده که در این اداره کل ثبت شده است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک کهگیلویه وبویراحمد افزود: استان کهگیلویه وبویراحمد در سه ماهه نخست سال رتبه 8 کشوری را در زمینه ثبت موسسه و شرکت‌های غیرتجاری کسب کرد.

وی با بیان اینکه میانگین صورت جلسات آگهی شده در استان 2.67 درصد است، بیان کرد: یک هزار و 202 صورت جلسه آگهی شده در سه ماه نخست در استان ثبت شده و استان در این زمینه رتبه نخست کشور را به دست آورده است.

محوری با اشاره به اینکه میانگین زمان تاسیس و تغییرات شرکت‌ها در کهگیلویه وبویراحمد 55.3 درصد است، عنوان کرد: مجموع تعداد شرکت‌ها، موسسه‌ها و تغییرات آنها یک هزار و 395 است و استان در سه ماهه نخست سال در این زمینه رتبه دوم کشوری را کسب کرد.

وی عنوان کرد: در راستای ارتقاء سطح آگاهی و اطلاعات کارکنان ثبت به منظور ارتقاء شغلی و ارائه خدمات مطلوب به ارباب رجوع یک دوره کلاس آموزشی در زمینه ثبت شرکت‌ها و موسسات غیر تجاری به مدت 16 ساعت توسط کارشناسان برجسته اداره کل ثبت شرکت‌ها و موسسات غیر تجاری اعزامی از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور امسال در استان برگزار شد.

محوری با اشاره به سیاست ثبت اسناد و املاک در جهت حرکت از ثبت سنتی به سوی ثبت نوین افزود: هدف نهایی این حرکت خدمات سریع‌تر و مطلوب‌تر در جهت رضایت هر چه بیشتر ارباب رجوع و جلوگیری از اتلاف وقت مردم و مراجعین است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک کهگیلویه وبویراحمداز ثبت 650 شرکت تجاری و تعاونی و 108 موسسه غیرتجاری در سال گذشته در استان خبر داد و بیان کرد: ثبت شرکت‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در بین ثبت شرکت‌های 32 استان درخشید و رتبه اول را از لحاظ ورود اطلاعات و فعالیت‌های انجام گرفته کسب کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار