مدیرکل کمیته امداد استان از معافیت مالیاتی خیرینی که با کمیته امداد همکاری دارند خبر داد .
کد خبر: ۲۶۰۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸ 16 July 2016
به گزارش سایت خبری کمیته امداد، فرید محبی در دیدار با مدیرکل امور مالیاتی استان گفت: کمیته امداد یک دستگاه حمایتی است که بنا بر رسالت خود بحث حمایت از اقشار آسیب پذیر و نیازمند را در برنامه کاری خود دارد.
وی با اشاره به اینکه توانمندسازی خانواده های تحت حمایت یکی از اولویت های اصلی این نهاد است، اظهار کرد: با توجه به اینکه 14 درصد جمعیت استان تحت حمایت کمیته امداد است، میزان اعتبارات ما کفاف نیازمندی های این خانواده ها و رفع نیازهای آنها را نمی دهد و در این زمینه نیازمند کمک های خیرین هستیم.
محبی با اشاره به اینکه رفع نیازهای اقشار نیازمند و تحت حمایت از عهده یک دستگاه به تنهایی ممکن نیست، عنوان کرد: لازم است با گسترش همکاری و تعامل با دستگاه های اجرایی و استفاده از ظرفیت های سازمان ها، در راستای رفع مشکلات نیازمندان و محرومان گام های موثرتری برداریم.
وی با بیان اینکه در حال حاضر 70 درصد اعتبارات کمیته امداد دولتی و 30 درصد از طریق خیرین حقیقی و حقوقی تأمین می شود، افزود: در حاضر چهار هزار خیر به صورت مستقیم و غیرمستقیم با کمیته امداد استان همکاری دارند و ما باید زمینه حضور بیشتر و حداکثری خیرین را فراهم کنیم.
مدیرکل کمیته امداد استان ضمن اشاره به معافیت های مالیاتی خیرین،گفت: افراد خیری که کمک های مالی خود را برای نیازمندان اهداء می کنند، همین کمک ها به عنوان بخشی از مالیات آنها محسوب می شود.
محبی در پایان خواستار همکاری درخصوص برنامه ها و طرح های کمیته امداد و عفو مالیاتی ساختمانهای این نهاد شد.
مدیرکل امور مالیاتی استان در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از خدمات و برنامه های کمیته امداد، گفت: وظیفه هر مدیری که مسئولیت دارد این است که برای این نهاد مقدس حمایتی، احترام ویژه ای قایل باشد.
سهراب امدادی فر با اشاره به اینکه کمیته امداد نهادی است که به دستور امام راحل برای کمک به نیازمندان تأسیس شده، تصریح کرد: به واسطه حمایت این نهاد مقدس از افراد نیازمند از خیلی از انحرافات و معضلات اجتماعی جلوگیری شده و این کمک بسیار بزرگی به جامعه است.
وی با بیان اینکه برای تولید و ایجاد اشتغال زیاد، معافیت های ویژه ای درنظر گرفته می شود، افزود: هرجا فرصتی برای اشتغال و سرمایه گذاری به وجود آید، ما حمایت می کنیم و هرکسی که شغل بیشتری ایجاد کند معافیت بیشتری دریافت می کند.
امدادی فر رضایتمندی و تعامل با دستگاهها و مردم را سرلوحه کار امور مالیاتی عنوان کرد و درخصوص معافیت های مالیاتی کمیته امداد و همکاری درخصوص طرح های کمیته امداد قول مساعد داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار