معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد تسریع در رفع مشکلات بخش مرکزی شهرستان دنا را خواستار شد.
کد خبر: ۲۶۰۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰ 15 July 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، فتاح محمدی شامگاه پنج‌شنبه پس از دیداری یک روزه به همراه آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد از روستاهای بخش مرکزی شهرستان دنا اظهار کرد: یکی از اهداف این سفرها آشنایی با مشکلات مردم در مناطق روستایی است.

وی با بیان اینکه در سال اقتصاد مقاومتی باید همه به فکر تولید و اشتغال بیشتر از جمله در روستاها باشیم، افزود: این بازدیدها کمک زیادی به رفع مشکلات مردم می‌کند چرا که مسؤولان از نزدیک مشکلات مردم را می‌بینند و برای آن‌ها برنامه‌ریزی می‌کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با حضور در روستاها محرومیت‌ها را بهتر می‌توان مشاهده و احساس کرد و برای رفع آن‌ها برنامه‌ریزی لازم را انجام داد.

وی با قدردانی از این‌گونه برنامه‌های تدارک دیده شده توسط نماینده ولی‌فقیه در استان تصریح کرد: آیت‌الله ملک‌حسینی همواره از مسؤولان استانی خواهان پیگیر مشکلات مردم در مناطق محروم هستند.

محمدی چنین بازدیدهایی را موجب اعتماد بیشتر مردمی دانست و گفت: مردم وقتی مسؤولان را در بین خود می‌بینند اعتماد بیشتری به آن‌ها خواهند داشت.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اظهار خوشنودی از این که به بیشتر این روستاها خدمات در زمینه‌های مختلف از جمله آب و برق و گاز و جاده رسیده است، تصریح کرد: بخشی از مشکلات مردم به اختلافاتی برمی‌گشت که با منابع طبیعی داشتند که برای حل و فصل این مشکلات برنامه‌هایی در دستور کار داریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار