نماز جمعه فردا به امامت حجت‌الاسلام کیانی‌اصل در مسجد جامع صاحب‌الزمان(عج) لنده برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۶۰۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۶ 14 July 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، چند صباحی است که خبرها و شایعاتی در خصوص تغییر و تحول در دفاتر ائمه‌جمعه شهرهای لنده، دیشموک و سوق به چشم می‌خورد.

حجت‌الاسلام مهدی کیانی‌اصل بیش از 3 سال است که امام جمعه شهرستان لندهبه ارائه خدمت پرداخته است. وی از جمله کم‌حاشیه‌ترین ائمه جمعه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد بوده که از مقبولیت بسیار خوبی در نزد مردم و مسئولان شهرستان برخوردار بوده است.

وی فردی پیگیری و مسر در کارهای فرهنگی و مذهبی بوده که توانسته با همکاری و همراهی مردم از حقوق و شهرستان دفاع کند.

تعامل و همراهی حجت‌الاسلام کیانی‌اصل با مردم و مسئولان و همچنین پیگیری‌های مکرر ایشان هیچگاه از اذهان مردم شریف و ولایتمدار شهرستان لنده پاک نخواهد شد.

با گذشت سه سال از حکم انتصاب حجت‌الاسلام کیانی‌اصل به عنوان امام جمعه شهرستان لنده مسئولان درصدد جابه‌جایی ایشان به شهر سوق و انتصاب به عنوان امام جمعه شهر سوق هستند.

حجت‌الاسلام کیانی‌اصل حافظ کل قرآن کریم و از روحانیون برجسته استان و دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس در رشته حقوق است.

فردا آخرین نماز جمعه شهرستان لنده به امامت حجت‌الاسلام کیانی‌اصل برگزار خواهد شد و در هفته آینده نیز مراسم تودیع و معارفه وی در شهرهای لنده و سوق برگزار خواهد شد.

البته هر مراسم تودیع و معارفه‌ای مستلزم رفت و آمدی است. در این راستا باید یادآور شویم که حجت‌الاسلام کیانی‌اصل در شهر سوق و حجت‌الاسلام سید هدایت‌ محمودی‌اصل امام جمعه کنونی شهر دیشموک به عنوان امام جمعه شهر لنده معرفی خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، حجت‌الاسلام کیانی‌اصل ضمن تأیید خبر انتقال ایشان به شهر سوق گفت: سخت‌ترین تصمیم من در طول زندگی جدا شدن از مردم ولایت‌مدار شهرستان لنده بوده که امیدوارم در طول این سه سال توانسته باشم در جهت خدمت به آنها کوتاهی و قصوری انجام نداده باشم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار