مذاکرات باشگاه پرسپولیس با باشگاه استقلال برای جذب مهاجم کروات آبی ها آغاز شد.
کد خبر: ۲۶۰۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵ 14 July 2016
به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز ، در حالی که فصل جدید رفته رفته به روزهای شروع خود نزدیک می شود، معضل تیم پرسپولیس در خط حمله هنوز حل نشده و برانکو ایوانکوویچ نتوانسته گزینه مورد نظر خود را برای جانشینی مهدی طارمی پیدا کند.

حال بعد از پیوستن شیمبا به گسترش تبریز و ته کشیدن مهاجمان ایرانی و خارجی که گزینه های سرخپوشان بودند، نیم نگاه پرسپولیس به جذب مهاجم خارجی فصل قبل استقلال است.

ایوان پروپجیچ که فصل گذشته یک فصل کم فروغ را در استقلال پشت سر گذاشت مورد نظر برانکو قرار گرفته و حتی مذاکرات اولیه نیز برای این منظور بین دو باشگاه استقلال و پرسپولیس صورت گرفته است.

پروپجیچ هموطن سرمربی پرسپولیس است و پیش از این هم این دو بارها نشان داده بودند که روابط خوبی با هم دارند و حتی در ضیافت های مشترکی حضور یافته بودند. مذاکرات اولیه میان دو باشگاه پرسپولیس و استقلال آغاز شده و در شرایطی که هنوز در این باره مذاکرات ادامه دارد اما به نظر می رسد برانکو گزینه نخست خط حمله اش را پیدا کرده است.

این در حالی است که این مهاجم فصل گذشته در استقلال روزهای موفقی را پشت سر نگذاشت و در بازی هایی که حضور داشت نتوانست مشکلی از استقلال حل کند! حالا با توجه به این آماری که مهاجم کروات از خود به جای گذاشته است اگر با پرسپولیسی ها به توافق برسد، آیا می تواند برای این تیم موثر باشد یا مثل استقلال چسبیده به نیمکت کار خود را پیش می برد؟

البته هنوز صحت این ماجرا از جانب باشگاه پرسپولیس تایید نشده و روز گذشته این خبر در حد یک شایعه دهان به دهان می چرخید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار