انتقادات شدید بخشدار مرکزی لنده از مدیران استانی:
بخشدار مرکزی لنده گفت:چرا باید تنها لودر اداره راه و شهرسازی شهرستان لنده برای نداشتن دو حلقه لاستیک بیش از دو ماه در محوطه این اداره خاک بخورد.
کد خبر: ۲۵۹۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۳ 13 July 2016
این روزها در استان برخی انتقادات در برخی حوزه های مدیریتی شدت گرفته است و مسئولین شهرستان های محروم تر استان نوک پیکان انتقادات خود را متوجه مدیران کل در مرکز استان می کنند و از طرف مدیران کل هم بهترین جواب موجود نبود بودجه است که این توجیه هم از طرف برخی نمایندگان مانند عدل هاشمی رد شده است و به نوعی می توان وی هم منتقد عملکرد مدیران است.
اما یکی از اخرین موارد انتقادات بر می گردد به انتقادات تند بخشدار مرکزی شهرستان لنده که در شورای اداری این شهرستان به صراحت برخی مدیران را زیر سئوال برده است.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد ، عادل مرادی بخشدار مرکزی لنده در جلسه شورای اداری شهرستان لنده ضمن اشاره به جمعیت بالای ساکن در بخش مرکزی این شهرستان اظهارکرد: بخش مرکزی شهرستان لنده دارای جمعیتی بالغ بر هیجده هزار نفر می باشد که به تناسب جمعیت و حوزه سرزمینی بیشترین مشکلات را دارد.
وی افزود: بیشترین نگرانی مردم در روستاهای بخش مرکزی در حوزه راه و شهرسازی است که متاسفانه کمترین سهم را در سه سال گذشته در حوزه اعتبارات مربوط به توسعه راه ها داشته است که کمتر از 20درصد بوده در حالی که 70درصد اعتبارات این حوزه به پل لنده به تراب اختصاص یافت که تا کنون پیشرفت فیزیکی خوبی هم نداشته است.
بخشدار مرکزی لنده تصریح کرد: انتظار داریم پروژه لنده، تراب به دهدشت از یک پروژه شهرستانی و استانی در ردیف پروژه های ملی قرارگیرد و اعتبار این پروژه نیز از محل اعتبارات ملی تامین گردد.
وی در ادامه با ابراز گلایه شدید از مدیر کل را و شهرسازی استان گفت: جای بسی تاسف است که قبور شهدا در روستاها به واسطه نبوده جاده دسترسی متروکه و این چنین مظلوم واقع شده اند.
مرادی اظهارکرد: گلزار شهیدان نوری، جاودان، بلنداختر و شهید آذریانی در چلی، لارب و بره مل به واسطه نداشتن جاده دسترسی در حال ازبین رفتن می باشند.
دیگر نمی توان به مردم وعده های پوچ داد
بخشدار مرکزی لنده گفت:چرا باید تنها لودر اداره راه و شهرسازی شهرستان لنده برای نداشتن دوحلقه لاستیک بیش از دو ماه در محوطه این اداره خاک بخورد.
وی خاطرنشان کرد: بیش از 20روز است که مردم روستای لاروب هیچ گونه جاده دسترسی به بخش مرکزی ندارند که واقعاً باید از مدیرکل راه و شهرسازی پرسید که علت اینکه از زیر بار مسئولیت شانه خالی می کند چیست؟
مرادی در ادامه خطاب به مسئولان شهرستان گفت: دیگر نمی توان به مردم وعده های پوچ و تهی داد و باید با اقدام و عمل به مردم کمک کرد.
بخشدار مرکزی لنده تاکید کرد: چرا کم کاری و سهل انگاری یک مدیرکل در استان باعث از بین رفتن کلیه خدمات ارزشمند نظام و دولت شود.
وی گفت: انتظار داریم مسئولان استانی و شهرستانی قدری به فکر راه حل اساسی برای برون رفت از مشکلات ساختاری و عمرانی شهرستان باشند.
مرادی در ادامه خطاب به مسئولان صداوسیمای مرکز استان گفت: بیشترین مراجعات به بخشداری مرکزی و فرمانداری جوانان و مردمی هستند که از خرابی مکرر دستگاه های دیجیتال در این شهرستان گلایه مند هستند و واقعاً جای بسی تعجب است که صداوسیمای که همه را به چالش می کشید چرا نمی تواند این زیرساخت اساسی خود را تعمیر و با تنظیم کند.
بخشدار مرکزی لنده با انتقاد از روند توزیع اعتبارات ملی در حوزه عفاف و حجاب گفت: متاسفانه علی رغم تاکید مسئولان کشوری در خصوص تخصیص اعتبارات ملی برای بحث حجاب و عفاف تا کنون در سطح بخش یک ریال اعتبار جذب نشده است و این نشان از کم توجهی به حوزه بانوان است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
معماری
|
United States
|
۰۲:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۴
در خطه ی لنده، تاریخ به خود ندیده مادری شیر مردی چون شما را به جامعه هدیه داده باشد..
درود بر بخشدار محترم شهرستان لنده جناب مهندس عادل مرادی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
سلام بر منشی فرماندار های کهگیلویه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار