عدل هاشمی بیان کرد:
منتخب کهگیلویه بزرگ : از 44 هزار نامه ای که در تهران ثبت کرده ام بیش از چهل هزار نامه تقاضای کار بوده است.
کد خبر: ۲۵۷۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۶ 09 July 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،عدل هاشمی‌پور که از دیروز به مناطق دورافتاده شهرستان لنده و امروز هم به منطقه طسوج و چاسخار سرزده بود در مراسم افتتاحیه اردوهای جهادی از مشاهدات خود گفت و توضیح داد: هدفم از ارائه مشاهدات خود در این مراسم این است که شما بدانید کار در این مناطق باید از جنس کار شما یعنی کار جهادی باشد.
عدل هاشمی با اشاره به اینکه زندگی خود را در مناطق عشایری سپری کرده و در این مناطق بزرگ شده است گفت:دو بار در حوزه ی چاسخار بازدید کرده ام که یکبار آن زمانی بود که هنوز نتیجه انتخابات تایید نشده بود و در همان موقع استارت کارم را برای کمک به این منطقه زده ام و تمام سعی خود را برای کمک به این منطقه انجام خواهم داد.
آمار نگران کننده از وضعیت بیکاری / کهگیلویه در حال سقوط است

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این کار را نقش راه خودم می‌دانم و تصمیم گرفته‌ام برنامه‌ریزی را در همان خانه‌های کپری و خشتی و گلی روستایی و عشایری داشته باشم.

وی بیان کرد: 700 خانوار در چاسخار زندگی می‌کنند و جای تأسف است که بگویم بر اثر فقر و نداری از بسیاری امکانات زندگی از جمله داشتن سرویس بهداشتی محروم هستند.مردمی که این‌گونه با فقر و بدبختی زندگی می‌کنند چگونه باید از آن‌ها انتظار داشته باشیم که دیندار باشند وقتی از ضروری‌ترین امکانات بی‌بهره هستند.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی افزود: در 20 کیلومتری چرام چرا باید وضع این گونه باشد و چرا مسؤولان چرام باید فقط در شهر دور خودشان بچرخند و تنها شهر را اداره کنند.

وی بیان کرد: چرا باید تنها در هنگام رأی‌گیری مردم را بخواهیم و سپس آن‌ها را در روستاها و عشایر با این همه فقر و نداری فراموش کنیم.

هاشمی‌پور، غرور و عجب و تکبر را افت کار یک نماینده و مسؤول دانست و گفت: چرا باید با این سه صفت زشت و بد با مردم برخورد کنیم.

نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی تشریح کرد: مسؤولان در هنگام بازدید از وضعیت مردم با دست پر بروند و هدف خود را خدمت قرار دهند نه این که به مناطق سفر کنیم و نان و نمک و کباب مردم را بخوریم و دیگر هیچ کاری برای آن‌ها انجام ندهیم.
آمار نگران کننده از وضعیت بیکاری / کهگیلویه در حال سقوط است
نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی با اعلام این مطلب که کهگیلویه بزرگ در حال سقوط است، اظهار کرد: سونامی بیکاری در کهگیلویه بیداد می‌کند و از 44 هزار نامه‌ای که طی شش ماه اخیر در تهران ثبت کرده ام به غیر از سه هزار نامه، که مربوط به اماکن مذهبی و حسینیه ها بود ،بقیه مربوط به بیکاری بوده است که در میان آن ها مدارک کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری به وفور یافت می شود

نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با اعلام این که در نطق پیش از دستور و در نوبتی که در مجلس دارم این سونامی بیکاری را فریاد خواهم زد، افزود: مأموریت من مبارزه با بیکاری است و از اصل تشنه قدرت نبودم و سیر مسؤولیت هستم.

وی در پایان یادآور شد: از فرمانده دسته در جنگ شروع کردم و تا قرارگاه سازندگی مسؤولیت داشتم و در سدسازی و راهسازی و مترو سازی و ساخت آزادراه و بزرگراه مسؤولیت داشته‌ام بنابراین تشنه مسؤولیت نیستم و تنها برای رفع مشکلات مردم کهگیلویه بزرگ وارد میدان عمل شده‌ام.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار