تابناک کهگیلویه و بویراحمد
دادستان لنده:در یکسال گذشته بعضی از جرائم نظیر تصرف عدوانی،کاهش نزاع های دسته جمعی،تصادفات،سرقت و مواد مخدر کاهش یافته و در مقابل بعضی از جرائم از قبیل :تهدید به قتل،توهین و تهمت و مزاحمت تلفنی رشد نسبی داشته است.
کد خبر: ۲۵۵۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۴ 05 July 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم با موضوع پیشگیری از خشونت با حضور رئیس دادگستری ، دادستان ، معاون فرماندار ، فرماندهی نیروی انتظامی ،شهردار رؤسای ادارات بهزیستی، ارشاد اسلامی، سپاه پاسداران ،کمیته امداد، اب ،برق ... در محل دادگستری شهرستان لنده برگزار شد.
تهدید،تهمت و افترا و مزاحمت تلفنی در صدر جرائم شهرستان لنده
تهدید،تهمت و افترا و مزاحمت تلفنی در صدر جرائم شهرستان لنده
دادستان شهرستان لنده و دبیر این شورا دراین نشست گفت: این نشست باهدف تشریح وظایف شورای پیشگیری از وقوع جرم و ارائه راهکارهای اعضا بمنظور پایین آوردن تخلفات و جرائم دراین شهرستان تشکیل شده است.
سعادتیان در ادامه بیان کرد:دادگستری نیاز به همکاری تمامی آحاد مردم و بخصوص ادارات و نهادهای مرتبط دارد. برهمین اساس شورای این شهرستان اولین نشست خودرا برگزار کرده است تا با ارائه راهکارهای اجرایی گام های در پیشگیری از وقوع جرم برداشته شود.
دادستان لنده در ادامه به رشد و کاهش بعضی از جرائم در این شهرستان اشاره نمود و افزود: در یکسال گذشته بعضی از جرائم نظیر تصرف عدوانی،کاهش نزاع های دسته جمعی،تصادفات،سرقت و مواد مخدر کاهش یافته و در مقابل بعضی از جرائم از قبیل :تهدید به قتل،توهین و تهمت و مزاحمت تلفنی رشد نسبی داشته است.
تهدید،تهمت و افترا و مزاحمت تلفنی در صدر جرائم شهرستان لنده
تعلیم و تربیت صحیح با بهرگیری از آموزهای دینی در پیشگیری از جرائم
در ادامه رئیس دادگستری شهرستان لنده اظهار کرد:برای پیشگیری از وقوع جرم در جامعه عوامل متعددی دخیل هستند که تعلیم و تربیت صحیح جامعه با بهره گیری از آموزه های دینی از مهم ترین آنها است.
بازیار گفت: آگاهی بخشی به جامعه در زمینه قانون و حد و مرز جرائم ، هدایت افراد، تزکیه نفس و برطرف شدن خلاهای قانونی نیز از دیگر عوامل مهم در پیشگیری از بروز جرم در جامعه است.
تهدید،تهمت و افترا و مزاحمت تلفنی در صدر جرائم شهرستان لنده
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
yaghob mohebbi far72
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
اوسو ودین پیشرفت لندیم با این تهمت.تهدید.مزاحمتهای تلفنی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار