مدير کميته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بهمئی خبر داد:
حیدر خداپرست گفت: مراسم افطاري دو هزار و 200نفر از مددجویان و مستمندان و ايتام تحت حمايت شهرستان بهمئی به همت خیرین و حاميان نيکو کار و با حضور امام جمعه و مسئولین شهرستانی برگزار شد
کد خبر: ۲۵۴۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷ 03 July 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،مدير کميته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بهمئی از برگزاري مراسم افطاري با حضور دو هزار و 200 نفر از نیازمندان و ايتام تحت حمایت در این شهرستان با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی خبر داد.
 حیدر خداپرست گفت: مراسم افطاري دو هزار و 200نفر از مددجویان و مستمندان و ايتام تحت حمايت شهرستان بهمئی به همت خیرین و حاميان نيکو کار و با حضور امام جمعه و مسئولین شهرستانی، مدير نظارت و بازرسی کميته امداد استان و مديران دستگاه هاي اجرائي، ايتام و خانواده هاي آنان در مسجد صاحب الزمان لیکک و مساجد روستاهای شهرک سیاهشیر و تنگ ابدال برگزارشد.
وی با بیان اینکه رمضان ماه میهمانی خدا است و ما باید از این ماه بیشترین بهره را ببریم، اظهار کرد: تلاش ما امداد گران این است که دراین ماه مبارک با همکاری خیرین و سایر دستگاه ها و نهادها، خدمات بهتر و مطلوبتری به مددجویان و نیازمندان ارائه دهیم.
افطاری دوهزار و 200 نفری مددجویان کمیته انداد در بهمئی
خداپرست از ديگر برنامه هاي کميته امداد شهرستان در این ماه مبارک را اجراي طرح مفتاح الجنه و بازدید از خانواده های نیازمندان با حضور مسئولين شهرستانی عنوان کرد و تصریح کرد: در شب هاي ماه مبارک رمضان با همراهی مسئولین ضمن بازديد از خانواده هاي بي سرپرست و بررسي وضعيت مددجويان ، هدايايي به آنان اهداء شد.
خداپرست طرح اکرام ایتام را یکی از دیگر مهمترین برنامه های کمیته امداد برشمرد و از قبول سرپرستي 4یتیم از ايتام تحت حمايت کميته امداد این شهرستان توسط سه حامی خبر داد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
مگه قرار نبود کمیته امداد تصویر مددجویان را پخش نکنه ؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار