تابناک کهگیلویه و بویراحمد:
یکی از اهالی محلی با ارسال عکسی برای خبرنگار تابناک کهگیلویه وبویراحمد از احتمال وجود نفت در منطقه ی کوه سیاه لنده خبر داده است.
کد خبر: ۲۵۴۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰ 03 July 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، یکی از عشایر منطقه کوه سیاه (مورک)با ارسال عکس و همچنین توضیحاتی از احتمال وجود نفت در این منطقه خبر داد.
این ساکن منطقه عشایر نشین به خبرنگار ما گفت جهت بدست آوردن آب از زمین کنار خانه عشایری خود(کومه) اقدام به کندن زمین کردم که پس از کنده کاری آب بدست آمد اما این آب بوی خاصی داشت که به بوی نفت شباهت زیادی داشت به همین خاطر با روشن کردن کبریت و نزدیک محل قرار دادن متوجه واکنش مایع موجود در آب به شعله آتش شدم که حدسم برای اینکه بوی نفت باشد به یقین تبدیل شد.
خبرنگار تابناک کهگیلویه وبویراحمد ،در طی تماسی با بخشدار منطقه موگرمون از وی ماجرا را پیگیری نمود که وی با تایید این خبر گفت گروهی را به منطقه اعزام کرده و از آب و خاک چاه حفر شده نمونه برداری کرده و برای بررسی های کارشناسی ارسال و منتظر جواب نهایی هستیم.
لازم به توضیح است دهه ی هفتاد کارشناسان اکتشاف نفت در این منطقه اقدام به کاوش و آزمایشاتی کرده اند که هنوز جواب آن برای مردم مشخص نیست .
لنده جز مناطق نفت خیز می شود؟
گزارش:مجید مرادی
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
بدبخت شدین، یه هوای خوب داشتین که اونم ازتون می گیرن
زمین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
نفت نیست وعناصر دیگری هست چون حتی در کوه ها وسنگهای آذرین هم در بعضی مناطق این حالت چربی روی آب را داریم
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
خدا کنه نفت باشه وگرنه شهرستانمون پیشرفت می کنه از این فلاکت هم در میاد انشا الله
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار